به گزارش صفیر گیلان/ رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان فومن قبل از ظهر امروز در مصلای بزرگ نماز جمعه شهرستان فومن با حضور فرمانده سپاه سرهنگ میرزا پور و فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ جعفرزاده و نماینده ولی فقیه در سپاه و بسیجیان شهرستان برگزار شد. نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن ضمن تسلیت شهادت جمعی […]

به گزارش صفیر گیلان/ رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان فومن قبل از ظهر امروز در مصلای بزرگ نماز جمعه شهرستان فومن با حضور فرمانده سپاه سرهنگ میرزا پور و فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ جعفرزاده و نماینده ولی فقیه در سپاه و بسیجیان شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران ایرانی توسط عوامل داعش در عراق گفت: تاسیس بسیج و این حضور را که در این برف و یخ زدگی امدند خدمت بسیجیان تبریک عرض می نمایند.

وی تاکید کرد بسیجی همیشه بسیجی است و باید از بسیجیان که در چند روز اخیر و بارس برف توانستند به مردم در روستاها خدمت رسانی کنند مثل باز کردن معابر ،کمک در برق رسانی و … تقدیر می کنیم و اگر چه این وظیفه دولتی ها بود.

حجت السلام حسینی بسیجی را گره گشای مشکلات و عمل کردن به فرامبن اسلام و انقلاب دانست و گفت : رهبر انقلاب در جمع بسیجیان اظهار داشت اگر قدرت الهی ،مفاهیم اسلامیرا در وجودتان حفظ کنید هیچ قدرتی حتی با قویترین امکانات و ابزار نمی تواند مقابل شما بایستد حتی امریکا .

وی به مقاومت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس اساره و افزود:رزمندگان ما بدون ادوات و تجهیزات با باور دینی جلوی دشمن ایساد. حسینی حضور بدون ایمان را فاقد ارزشها حواند و گفت:ذلت دشمن در مقابل باور الهی ماست.

وی ارزش بسیجیان را در روحیه و ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی دانست و گفت: بسیجی پیوسته خود را در راه خدا ببیند. وی خدمات رسانی در برف را توسط بسیجیان تکلیف و وظیفه الهی دانست و گفت: بسیجیان انتظار تقدیر ندارند زیرا انسانی که خادم دین باشد تعریف و تمجید را نمی پذیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فومن بسیج را یک حرکت احساسی ندانست و گفت: بسیج یعنی فهم و بصیرت و نگاه متعالی .

وی به بسیجیان نخبه که موشک و و تجهیزات نظامی ساختند اشاره و گفت: شهید مقدم از ان جمله بسیجیان بود. وی خطاب به بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: اینده علمی و اقتصادی و سیاسی کشور در نگاه شماست.

حسینی به نگاه دشمن که امروز با ایجاد فضا های فاسد می خواهد ارزشها و باور دینی را بزند اشاره و تصریح کرد؛ این کار از دست دشمن بر نخواهد امد. وی نشر دروغ ها در فضای مجازی برای دور ماندن از اصل ارزشها دانست و گفت دشمن امروز بیکارنیست و می خواهد ضربه بزند. حسینی نگاه به راه شهدا و شناخت هدف و بصیرت را در راه حفظ ارزشها یک تکلیف دانست و گفت: نباید اجازه دهیم روحیه جهادی و بسیجی کم رنگ شود. وی بر جام را جذب عده ای در راه اهداف کفار خواند و اظهار کرد؛ این الوده شدن و حقارت،ذلت است و وقتی اقتدار داریم که در مسیر خدا باشیم.

وی افزود: ما عاشورا را می خواهیم بفهمیم نه دنیای مادی را و عزت ما در خانه امام حسین و انبیاست. وی بسیج را تابع هیچ حزب یا گروه ندانست و گفت: بسیج تابع امر ولایت است و با افرادی که از مسیر انقلاب دور می شوند غریبه و فقط به وظایفش نگاه می کند.

وی ضد انقلاب را به افرادی که می خواهند نظام را به خارج و مصرف گرا و به دشمن امتیاز دهند نسبت داد و گفت : هدف شهدا استکبار ستیزی بود.