رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج  کشور  مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس شجاعت،شهامت ،خودباوری و وحدت کسانی دانست که دفاع مقدس را درک کردند. اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری / سردار احمد حق‌طلب عصر امروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران […]

 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج  کشور  مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس شجاعت،شهامت ،خودباوری و وحدت کسانی دانست که دفاع مقدس را درک کردند.

اختصاصی صفیر گیلان؛زلیخا صفری / سردار احمد حق‌طلب عصر امروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران و جانبازان شهرستان شفت و در همایش تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حججی گفت:مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس شجاعت،شهامت ،خودباوری،تبعیت از رهبری ،ایمان و وحدت جوانانی بود که دفاع مقدس را درک کردند.

سردار حق طلب یادواره شهدا  و کنگره ها و  مجالس شهدا را تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی در کشور خواند و گفت: شما در هیچ روستا و یا ده کوچک نمی توانید ورود کنید که پرچمی به افتخار شهید در آن مکان بر پا نشده باشد.

ایشان با بیان  به اینکه دفاع مقدس از نادرترین موضوعاتی است که همه اصناف و اقشار در آن حضور پررنگ داشته اند اظهار کرد؛ تمام ملت ایران با هر قومیت و مذهبی که در آن زندگی می‌کنند نقش مهم و بسیار پررنگی در دفاع از انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده‌اند.

 

سردار حق‌طلب به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مواظب باشید چون در تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته ایم اشاره کرد و افزود: جبهه، جبهه فرهنگی است و دشمن امروز با به‌کارگیری اینترنت و شبکه‌های مجازی و نفوذ افراد در دستگاه‌ها، نقطه قوت ما را درک کرده است.

 رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج  کشوردر پاسخ به خبرنگار صفیر گیلان در خصوص اینکه آیا دفاع مقدس توانسته نقش تاثیر گذاری به روی جوانان امروزی و جامعه کنونی داشته باشد و برای اثر گذاری بیشتر دفاع مقدس نیازمند چه نوع تبلیغاتی هستیم ؟ گفتند؛ تاثیرگذارترین حرکت فرهنگی در کشور برگزاری یادواره های شهدا و کنگره‌های مجالس شهدا است.

وی دفاع مقدس را از تاثیر گذارترین دفاع ها خواند و گفت: دفاع مقدس هم در بعد نظامی هم فرهنگی و هم اجتماعی تاثیر گذار بوده است و اگر جوانان در گذشته بدون اطلاع از عواقب جنگ به میدان می رفتند چون چنین فضای اطلاع رسانی نبود امروز جوانان ما با علم اطلاع از عواقب جنگ و دیدن تصاویر و تبعات به میدانها می روند.

 وی شهدای مدافع حرم را نمونه بارز تاثیرات دفاع مقدس خواند و گفت: امروز سرباز مدافع حرم چشم بسته وارد میدان نمی شوند بلکه از جنگ اطلاع کافی دارند زیرا امروز دنیا دنیایمجازی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران و بسیج  کشور به شهید حسن تهرانی مقدم اشاره و افزود:این شهید والامقام با کمتر ز ۲۰ سال سن وارد دفاع مقدس شد و توانست در عرصه موشکی حرفها در جهان برای گفتن داشته و حراس در دل دشمنان اسلام و ایران بیندازد.