به گزارش صفیر گیلان ؛آیت‌الله زین العابدین قربانی مراسم دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یک عید بزرگ ملی و دینی برای ملت ایران است. نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرمای استان گیلان با حضور پرشور مردم برگزار شد تصریح کرد: حکومت سلطنتی به‌واسطه ظهور انقلاب اسلامی از […]

به گزارش صفیر گیلان ؛آیت‌الله زین العابدین قربانی مراسم دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یک عید بزرگ ملی و دینی برای ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرمای استان گیلان با حضور پرشور مردم برگزار شد تصریح کرد: حکومت سلطنتی به‌واسطه ظهور انقلاب اسلامی از بین رفت تا حکومت اسلامی به‌عنوان نخستین نعمت به مردم دیندار هدیه شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دهه فجر برای ملت ایران همانند عید غدیر است گفت: پس از گذشت ۳۸ سال از تحقق انقلاب اسلامی مردم کماکان پشت سر انقلاب اسلامی خود حضور دارند.139310011550304434348124

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار ایران در سختی‌ها و گرفتاری‌ها از حضور در صحنه شانه خالی نکردند بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمت‌های زیادی را به جامعه اسلامی ایران داد و به همین جهت مردم ایران پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه مرد ولایتمدار ایران بسیار صبور هستند گفت: مردم ایران در راه انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند تا بتوانند با صبر و شکیبایی خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرمای استان گیلان با حضور پرشور مردم برگزار شد تصریح کرد: حکومت سلطنتی به‌واسطه ظهور انقلاب اسلامی از بین رفت تا حکومت اسلامی به‌عنوان نخستین نعمت به مردم دیندار هدیه شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه حکومت الهی به‌واسطه انقلاب اسلامی در ایران جاری شد گفت: ولایت فقیه یکی از نعمت‌های بزرگ حاصل از انقلاب اسلامی بود که باعث شد تا مردم ایران بتوانند یک فرد بزرگ و فرزانه را به رهبری خود انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان رشت با بیان اینکه در زمان شاهنشاهی به‌صورت علنی فساد و فحشا در جامعه ترویج داده می‌شد تصریح کرد: در جامعه اسلامی ایران به‌واسطه ظهور انقلاب اسلامی مردم توانستند به مردم سالاری دینی دست یابند تا خودشان زمام امور را به‌دست بگیرند.82128

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بردگی را از جامعه ایران گرفت گفت: در زمان طاغوت  هیچ‌گونه آزادی بیان  در جامعه وجود نداشت و یکی از بزرگترین نعمت‌های امروز ما عدم وابستگی به کشورهای دیگر است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه نباید روحیه خدمت را در خدمتگذاران مردم تضعیف کرد اظهار داشت: حضور تمام اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که انقلاب اسلامی ایران متعلق به فرد یا گروه خاصی از مردم نیست.زلیخا صفری راسته کناری