به گزارش خبرنگار صفیر گیلان، سرهنگ«حمید جانباز» در محل جمع آوری کمک های مومنانه در  مصلی شهر فومن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۶۰۰بسته مایحتاج ضروری شامل گوشت، مرغ، روغن و … به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان در قالب رزمایش مواسات روز گذشته بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس منحوس […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان، سرهنگ«حمید جانباز» در محل جمع آوری کمک های مومنانه در  مصلی شهر فومن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۶۰۰بسته مایحتاج ضروری شامل گوشت، مرغ، روغن و … به ارزش تقریبی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان در قالب رزمایش مواسات روز گذشته بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شد.

 فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: از این مجموع، ۹۰۰بسته توسط سپاه فومن، ۵۰۰ بسته توسط گروه جهادی مصاف و ۲۰۰ بسته توسط گروه جهادی محبان فاطمه(س) تهیه شده است.

 وی با بیان اینکه همزمان با شب‌های پرعظمت قدر ۲ هزار بسته دیگر به نیازمندان شناسایی شده اهدا می‌شود گفت: با کمک گروه‌های جهادی و خیرین حدود ۲ میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه و مواسات جمع‌آوری شده است که بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده‌های محروم قرار می‌گیرد.

 جانباز تصریح کرد: با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و طراحی سامانه‌ای در سپاه، پنج هزار خانواده در سطح شهرستان شناسایی شده و این کمک‌ها را که مسئولیت شرعی آن بر عهده ماست به دست نیازمندان واقعی می‌رسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: عده‌ای از اقشار آسیب پذیر جامعه در شیوع بیماری کرونا با مسایل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو شدند و برای کاهش مشکلات این قشر باید حمایت‌های ویژه از آنان صورت گیرد.

 وی با بیان اینکه این حرکت مردمی در چارچوب لبیک به منویات مقام معظم رهبری و با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا اجرا می‌شود اظهار کرد: این تلاش‌ها و مشارکت‌ها، از فعالیت‌های جهادی مردمی است که خاطره و خدمات ایثارگری مردم را در دفاع مقدس در اذهان عمومی تداعی می‌کند.

 وی افزود؛با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج و طراحی سامانه‌ای در سپاه، پنج هزار خانواده در سطح شهرستان شناسایی شده و این کمک‌ها را که مسئولیت شرعی آن بر عهده ماست توسط فرماندهان پایگاههای مقاومت به دست نیازمندان واقعی می‌رسانیم.

فرمانده سپاه شهرستان فومن ضمن تقدیر از مردم خیر و گروههای جهادی و هیئت های مذهبی  از رسانه های شهرستان فومن در جهت پوشش این پویش مردمی و ترویج فرهنگ همدلی تقدیر و تشکر نمود.

/زلیخا صفری