به گزارش صفیر گیلان، محسن جعفری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین دوره آموزشی خبرنگاری حرفه ای در استان با اشاره به فعالیت ۱۸ مرکز بسیج رسانه در گیلان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی دشمنان در حوزه رسانه و تغییر رویه نوع جنگ از سخت به نرم ، رقابت در این جنگ رسانه […]

به گزارش صفیر گیلان، محسن جعفری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین دوره آموزشی خبرنگاری حرفه ای در استان با اشاره به فعالیت ۱۸ مرکز بسیج رسانه در گیلان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی دشمنان در حوزه رسانه و تغییر رویه نوع جنگ از سخت به نرم ، رقابت در این جنگ رسانه ای از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
وی با اشاره به تغییر ذائقه و افکار مردم و هدایت آن به سمت اهداف مورد نظر از سوی امپریالیسم رسانه ای افزود: ملت ما تجربه مقابله با دشمن با امکانات محدود را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده و جانفشانی های شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام در آن دوران ، موجب شد که یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیفتد .
جعفری ایجاد یأس و نا امیدی و شکاف بین مردم و مسئولان نظام مقدس اسلامی را از اهداف پلید دشمنان برشمرد و تصریح کرد: تفاوت دوره های آموزش خبرنگاری حرفه ای بسیج رسانه با دوره های برگزار شده از سوی سایر نهادها و ادارات ، در کیفیت برگزاری آن با استفاده از اساتید مجرب و متخصص کشور است .
وی به کسب مقام برتر کشور توسط بسیج رسانه گیلان اشاره و اضافه کرد: برگزاری طرح ولایت و جشنواره ابوذر، ازجمله مواردی بود که بسیج رسانه گیلان در دستور کار خود قرار داده بود .
جعفری با اشاره به عملکرد مطلوب خبرنگاران در بحران برف اخیر استان اظهار کرد: دشمنان نیز همواره در تلاش برای استفاده از نقش رسانه ها در رسیدن به اهداف خود بوده و اطلاع رسانی بموقع ، شفاف سازی ، انعکاس بموقع اخبار و صراحت در صداقت از جمله ویژگی هایی است که خبرنگاران باید نسبت به آن توجه و اهتمام داشته باشند .
به گزارش خبرنگار ایرنا دومین دوره آموزش خبرنگاری حرفه ای خبرنگاران شهرستان های غرب گیلان به مدت ۲ روز در بندرانزلی آغاز و تا عصر فردا (پنجشنبه ) ادامه دارد.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است./ایرنا