به گزارش صفیر گیلان؛فاضلی با بیان این که کار کردن در شهرستان بسیار دشوار است، تاکید کرد: محیط هرچه فشرده تر شود مدیریت خود را بهتر نشان می دهد چرا که چالش های بیشتری دارد و انصافاً روسای ادارات شهرستان باید مدیریتی هنرمندانه داشته باشند به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛فاضلی با بیان این که کار کردن در شهرستان بسیار دشوار است، تاکید کرد: محیط هرچه فشرده تر شود مدیریت خود را بهتر نشان می دهد چرا که چالش های بیشتری دارد و انصافاً روسای ادارات شهرستان باید مدیریتی هنرمندانه داشته باشند

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه ١٧ مهر ٩۶) در آیین معارفه معاون جدید هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به تازه تاسیس بودن معاونت هنری و سینمایی در چارت سازمانی این اداره‌کل، اظهار کرد: معاونت هنری و سینمایی از عرصه گسترده کاری برخوردار است و همانطور که از نامش پیداست در دو حوزه وسیع «هنری» و «سینمایی و سمعی بصری» فعالیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به شناسنامه دار بودن هنر گیلانی از جمله موسیقی نواحی و آیین های نمایشی در سطح کشور، تصریح کرد: گستره فعالیت حوزه هنری و سینمایی مشتمل بر بخش هایی همچون ادبیات، موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، سینمایی، سمعی و بصری و برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف است که امیدوارم با آغاز به کار معاونت جدید شاهد تحولی در این حوزه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید با کار خود زندگی کند، افزود: به آقای مصباح توصیه می کنم کار را به درستی برای افراد تعریف کند و با توجه به اینکه همه همکاران در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یک تیم هستیم، بتواند از همه معاونت ها و سایر واحدها در پیشبرد اهداف بیشترین بهره را ببرد.

فاضلی با بیان این که کار کردن در شهرستان بسیار دشوار است، اذعان کرد: محیط هرچه فشرده تر شود مدیریت خود را بهتر نشان می دهد چرا که چالش های بیشتری دارد و انصافاً روسای ادارات شهرستان باید مدیریتی هنرمندانه داشته باشند و آقای مصباح در شهرستان شفت مدیری موفق بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به این که در انتخاب آقای مصباح برای این سمت چندین مشخصه  را در نظر داشتم، ادامه داد: حسن خلق، منش نیکو و مدیریت توانمند این جوان از نکات بارز اوست که در ادامه مسیر برای وی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

جایگاه امروز معاونت هنری مرهون تلاش همه همکاران کنونی و دلسوزان گذشته است

سید امیر مصباح نیز در این مراسم با بیان اینکه جایگاه امروز ما مرهون تلاش همه همکارانمان است، گفت: قطار معاونت هنری با عبور از تمامی ایستگاه ها به نقطه کنونی رسیده است که قطعاً مدیون ایفای نقش دلسوزانی از گذشته است.

معاون جدید هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بدون شک، سپردن این مسئولیت به بنده، نه یک قدرت اجتماعی بلکه مأموریتی سازمانی است که برای انجام موفق آن، دلگرم به حضور دوستان عزیز و همکاران محترم در بدنه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستم.

وی افزود: اعتراف می کنم نمی توانم احساس افتخارم از اینکه این حکم را از دست مردی چون جناب آقای دکتر فیروز فاضلی می گیرم پنهان کنم؛ استادی که معلمی کرد و یاد داد که «بعضی وقت ها پست ها به صاحبانشان افتخار می کنند نه صاحبان به پست ها».

مصباح در پایان اظهار کرد: امیدوارم امانتداری صادق و لایق برای مجموعه فرهنگ و هنر استان باشم و برای همکارانم همچنان رفیق، و برای اصحاب فرهنگ و هنر همچنان خادمی صادق باشم.

سید امیر مصباح متولد ١٣۶٠ دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد رشته گرافیک از دانشکده هنر تهران است. وی پیش از این حدود سه سال ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت را بر عهده داشت.