به گزارش صفیر گیلان، بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان علیرضا منصوریان روز گذشته نام بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه داد تا فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات از امروز رسما آغاز شود. سرمربی استقلال پیش از این تصمیم داشت تا بعد از بازی با العین لیست خود را به […]


به گزارش صفیر گیلان، بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان علیرضا منصوریان روز گذشته نام بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه داد تا فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات از امروز رسما آغاز شود.
سرمربی استقلال پیش از این تصمیم داشت تا بعد از بازی با العین لیست خود را به صورت رسمی در اختیار باشگاه قرار ندهد تا بازیکنان این تیم از نظر ذهنی به هم نریزند اما او روز گذشته در جلسه ای که با سید رضا افتخاری داشت، لیست خود را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد تا فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات رسما آغاز شود.
به گفته منابع آگاه در باشگاه استقلال  لیست منصوریان نام بازیکنانی مثل شایان مصلح، سجاد شهباززده، رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، ماشاریپوف و پژمان منتظری قرار دارد و در این بین با بعضی از بازیکنان هم توافق هایی انجام شده است.
نکته جالب ماجرا این است که گفته می شود اعضای کادرفنی استقلال خودشان به صورت جداگانه هم با بعضی از بازیکنان مثل دانیال ماهینی، مهدی شیری و حسن بیت سعید صحبت کرده اند که به نظر می رسد این نفرات در لیست سایه منصوریان قرار دارند و در صورتی که آبی ها نتوانند در جذب لیست اصلی موفق باشند، مذاکرات برای جذب نفرات بعدی مورد نظر منصوریان  آغاز خواهد شد./سرویس ورزشی جام نیـوز