به گزارش صفیر گیلان؛اصلا قصد نداریم عملکرد ضعیف شهردار در برف پاییز امسال و مسدود بودن تمامی کوچه ها را یاد آوری کنیم که مردم با مشکل مواجه بودند و جواب جالب و خنده دار شهردار را هم مطرح نمی کنیم که گفتیم شاید بنده خدا فرصت آماده بودن برای مقابله با رحمت خدادادی را […]

به گزارش صفیر گیلان؛اصلا قصد نداریم عملکرد ضعیف شهردار در برف پاییز امسال و مسدود بودن تمامی کوچه ها را یاد آوری کنیم که مردم با مشکل مواجه بودند و جواب جالب و خنده دار شهردار را هم مطرح نمی کنیم که گفتیم شاید بنده خدا فرصت آماده بودن برای مقابله با رحمت خدادادی را نداشته است!

به گزارش صفیر گیلان به نقل از تابناک / انتخابات شورای اسلامی شهر شفت در حالی چند ماه دیگر برگزار میشود که قاطبه کاندیداهای دوره گذشته آن و اعضای فعلی شورای شهر شفت شعار بر استفاده از نیرو های بومی می دادند.

اما هرچقدر انتطار کشیدیم ماجرا برعکس شد از پیمانکار خرد شهرداری تا نیروی پارکنیکی و …. شهرداری های شهر های دیگر بر کرسی شهرداری این شهر نگون بخت تکیه زدند و که ای کاش یک نو آوری و خلاقیت از خودشان نشان میدادند که دلمان را به اینگونه انتخاب شورای شهر خوش کنیم .

نبش قبر کردن عملکرد برخی از همین آقایان که گاهی برخی ها سکوت را استراتژی خود قرار دادند و نظار گر شدند و برخی ها علم حمایت و رفاقت بی چون و چرا بر افراشتند را نداریم ولی در مجال دیگر حتما مطرح خواهیم کرد که منتخبان مردم شفت چه کارنامه ای داشته اند.
آقایان شورای شهر، شهرداری که شما آن را بر مسند اداره این شهر گماشته اید از شهروندان صومعه سراست، هر چند با شعار بومی گرایی شما منافات دارد ولی چونبومی نبودن دلیل بر بی کفایت بودن ایشان نیست ما پیرو دین اسلام هستیم وآن زمانی که رسول خدا سلمان فارسی را جزو اهلبیت (ع) خطاب کرد به همه ما فهماند که از کدام شهر و روستا بودن ملاک نیست مهم تعهد کاری است که ای کاش همین را حداقل شاهد بودیم. هرچند ما از بیگانگان هرگز به تعبیر حافظ نباید بنالیم اما آقایان شورا حق نظارت شما کجا رفته است.

آیا مردم به شما رای داده بودند که قبض آب را گران کنید؟ ،یا وقت انتخابات مجلس هرکس زیر علم یک نفر سینه بزنید؟ و یا در مجلسی حضور پیدا کنید و در جوار مدیران عکس یادگاری بگیرید؟ پس حق نظارت شما چه شده است؟

اصلا قصد نداریم عملکرد ضعیف شهردار در برف پاییز امسال و مسدود بودن تمامی کوچه ها را یاد آوری کنیم که مردم با مشکل مواجه بودند و جواب جالب و خنده دار شهردار را هم مطرح نمی کنیم که گفتیم شاید بنده خدا فرصت آماده بودن برای مقابله با رحمت خدادادی را نداشته است!

یا به وضعیت فعلی آسفالت کوچه و معابر اصلی که هیچ جای سالم در شهر وجود ندارد که بماند دفتر هزار من است که در قلبمان دفن می کنیم، از وضعیت کوچه بلال حبشی گرفته تا کوچه شهید فروغی؛ سلیمان خاطر و …. اگر حرفی هم زدیم کسی اصلا نشنید؛ بماند که چند ماه هست از حقوق کارمندان شهرداری خبری نیست! دست به شکایت شدند اما باز هم از پرداخت هزینه ها ندارند.

بازهم تاکید می کنم دنبال مطرح کردن چاه آبی که از سوی شما هبه و هدیه به یک شرکت نیمه خصوصی شد و ایضا گران شدن ۴هزار و ۹۰۰ تومانی قبوض آب نیستم با خودمان گفتیم، مردم شفت باید هزینه انتخاب فرهیختگانی همانند شما را بپردازند!

همچنین کاری هم ندارم شهردار یا برخی دوستان در کدام شهر زندگی می کنند و حتی حاضر نشدند در شهر شفت زندگی کنند …..

اما سوال این است مگر شفت و شفتی مرده است که برق کار هم از صومعه سرا به این شهر بیاید ؟!

آقایان شورای شهر مگر مردم صومعه سرا به شهرداری شفت عوارض می پردازند که اینگونه پول عوارضشان که خدا می داند با چه بدبختی تهیه میشود و به شما پرداخت میشود باید از شهرستان خارج شود؟

نگویید بازاریان شفت به شهرداری اعتماد ندارند که خود شما محکوم هستید مگر چه عملکردی مردم از شما دیده اند که اینگونه جواب رد به شما می دهند.

پیمانکار صومعه سرایی برای چراغانی سطح شهر امروز در برای چندمین بار در شفت حضور پیدا کرد!

والله به ما می خندند وقتی برای چند تا ریسه برق یا چهار عدد موزاییک بنا ، برقکار و …از شهر دیگر بیاید جسارتا این اولین باری هم نیست که خدمت شما و خود شخص شهردار تذکر داده ایم که تا نیروی بومی هست لطفا مرغ همسایه را غاز نبینید؟

بدون تعارف و با احترام عرض میشود این شهردار هم همانند انتخاب های دیگر شما نتها در کار عمرانی موفق نبوده است وبلکه حتی نتواسته دردی از لحاظ های دیگر از شهر دعوا کند. حداقل شما کنار مردم خود بمانید و اینگونه به کسبه و بازاریان توهین نکنید و برای خشنودی مردم شهر خود با شهردار برخورد نمایید و حداقل کار هم عزل شهردار شفت است چرا که کسی که در شفت زندگی نکند و اعتقادی به مردم شفت نداشته باشد همان بهتر نباشد.

در پایان عزیزان شورای اسلامی شهر شفت در وقت مانده به برگزاری مجدد انتخابات شورای اسلامی شهر به یکی از هزاران جوان تحصیل کرده شهر و شهرستانمان اعتماد کنید حالا که هرکسی که از بیرون می آورید دنبال حل کردن جیب همشهریان خود است حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که اجازه دهید یک جوان شفتی کسب تجربه کند.

بعد از مصاحبه رضا راد عضو شورای اسلامی شهر شفت با سایت صبح شفت( اینجا) و انتقاد از اعضای دیگراین شورا این شهر مبنی بر مخفیانه کار کردن ؛ هدیه ملک شهرداری به یک شرکت نیمه خصوصی، حسن رضایی سخنگوی شورای اسلامی شهر شفت در واکنش به صحبت های راد جواب ایشان را (اینجا) داد و از وی خواسته بود از” تشویش اذهان عمومی دست بردارد و به فکر عمران و پرداخت حقوق اخر سال پرسنل شهرداری باشد”.

رضا راد نیز طی پیامی که به تحریریه صبح شفت ارسال شده است در جواب سخنگوی شورای شهر شفت نوشت: جناب آقای رضایی وظایف شورا طی ۲۹ بند ، ۵ الحاقیه و ۹ تبصره ، براساس ماده ۷۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و آیین نامه های اجرایی آن مشخص شده است ،( که آن هم وظایف نظارتی میباشد !) ، شهردار که منتخب شورا میباشد وظایف اجرایی شهرداری را عهده دار میباشند ، که شامل: پرداخت حقوق و اجرای کارهای عمرانی ، آسفالت ، شن ریزی و غیره میباشد.

آقای رضایی سعی کنید به وظایف خود درست عمل نموده و شهر را بیش از این به ویرانی نکشانید با توجه به اینکه شما به قانون هیچ اعتقادی ندارید! و بارها خدمت شما عرض کرده ام که قانون بد از بی قانوی بهتر است ، مثل همیشه ، شما را به رعایت قانون سفارش میکنم، ضمنا چنانچه مصاحبه قبلی بنده را خوب مطالعه نموده باشید ، عرض نموده ام که: کارهای فاضلاب و آب شرب شهروندان تا سال ۱۳۷۰ در شهرها توسط شهرداری ها انجام می شد، و از آن سال به بعد با تاسیس شرکت آبفا طی صورتجلسه ای ( به امضاء نماینده گان : آبفا ، وزارت کشور و مسئولین مربوطه ) با صدور برگ سهام به شهرداری ها (شهروندان ) و قرار دادن چاه و تاسسیات زیر بنایی و تجهیزات آن در اختیار شرکت آبفا انجام گرفت، که همین چاه مذکور جز اموال واملاک شهرداری باقی ماند که صورتجسله تحویل و تحول مورخ ۰۳/۰۹/۱۳۷۰موجود و در سایت درج شده است ، که شما و دو عضو محترم دیگر شورا بنامهای آقایان بهروز جلیلی و امیر صادق طی بند یک صورتجلسه شماره ۵۳ مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۳موافقت خود را (براهدا آن به شرکت آبفا) اعلام نمودید ، اما خوشبختانه با مخالفت کمیته تطبیق استان (طی نامه به شماره ۱۱۲۳/۱۳۳/۹۴ مورخ ۲۱/۲/۹۴شورا استان ) به صورت کتبی مواجه شدید، اما با کمال تاسف به صورت غیر قانونی و غیر شرعی ( نامه ۱۰۸/۹/ش۴ مورخ ۲۹/۲/۹۴۴) با تاکید و فشار آقایان (ب – ج ، س – ص ) و کمک آقای مهندس صفر آذری (شهردار ) وقت ، و به صورت مخفیانه و به دور از چشم اعضای شورا ، بدون تشکیل جلسه رسمی و قانونی ، طی نامه به شماره ۱۳۰۲/۳۲/۹۴ مورخ ۱/۴/۹۴) که حتی ریاست محترم حراست شهرداری آن را امضا نزده اند ، اموال بحق شهروندان را به شرکت آبفا شفت تحویل دادید.

آقای رضایی : لوله ها و تاسیسات و تجهیزات داخل چاه و اطاقک مذکور که میلیونها تومان ارزش داشتند ! چه شدند ؟

طبق بند ۸ ماده ۷۱ قانون شورا : یکی از وظایف شورا نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و داریی اعم از منقول و غیر منقول شهرداری نیست؟

طبق قانون ریاست شورا مسئول کلیه اعمال قانونی و غیر قانونی شورا هستند ، شما با این حرفهای خود شاید بتوانید عده ای را فریب دهید ! اما از وجدان خود نمیتوانید گذر کنید ! و خداوندی که حاضر و ناظر بر اعمال ماست را نادیده بنگرید ، شما را توصیه میکنم به تقوای الهی و به عنوان یک برادر کوچک عرض میکنم که: به خاطر به دست آوردن ( حکم استخدامی و یا احکام مسئولیتی ) دنیای بعضی از دوستان ، آخرت خود را نفروشید ! اعلام میکنم که : مایل به گفتمان با مدارک و مستندات در این خصوص با حضور مسئولین و مردم هستم ، خداوند ما را از خدمتگذاران واقعی مردم قرار دهد ، انشاالله .

برچسب ها: شهرداری شفت
بازگشت به بالای صفحه
۰

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: