ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان شفت مطالبه ای مردمی/انتقاد از اطلاع رسانی ضعیف ادارات در خصوص بیان عملکرد ها در صدا و سیما/توزیع ۲۰تن گوشت قرمز و سفید در شهرستان

  پرینت
ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان شفت مطالبه ای مردمی/انتقاد از اطلاع رسانی ضعیف ادارات در خصوص بیان عملکرد ها در صدا و سیما/توزیع ۲۰تن گوشت قرمز و سفید در شهرستان
شناسه خبر : 35377 | تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1399 - 15:00 | 12749 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛ سید محسن موسوی  در نخستین نشست شورای اداری شهرستان شفت در سال جاری در سالن میرزای شفتی فرمانداری ، ضمن تبریک ماه رمضان به تشریح توانمندی های این خطه در بخش های کشاورزی ، صنعت و گردشگری پرداخت و در ادامه به  مطالبات مهم این شهرستان و طرح های در دست […]

به گزارش صفیر گیلان؛ سید محسن موسوی  در نخستین نشست شورای اداری شهرستان شفت در سال جاری در سالن میرزای شفتی فرمانداری ، ضمن تبریک ماه رمضان به تشریح توانمندی های این خطه در بخش های کشاورزی ، صنعت و گردشگری پرداخت و در ادامه به  مطالبات مهم این شهرستان و طرح های در دست اجرای دولت در آن  اشاره نمود .
IMG_2714شفت

فرماندار شفت با اشاره به اینکه پس از عادی شدن شرایط شیوع کرونا نشست های اداری به صورت منظم برگزار خواهد شد افزود : مدیران این شهرستان حقوق و مطالبات مردمی را از مدیران کل استانی پیگیری و گزارش کنند .

 

وی در ادامه با بیان اینکه بهبود شاخص ها و زیرساخت های راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مخابرات ، شیلات ، میراث فرهنگی ، آب و فاضلاب ، دانشگاه ها ، منابع آب ،فنی و حرفه ای ، آب و فاضلاب و برخی از شعب بانک ها نیازمند توجه بیشتر مدیران کل ذیربط است افزود : ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان شفت مطالبه ای مردمی است.

فرماندار شفت همچنین از عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خصوص مقابله با کرونا در این شهرستان قدردانی کرد و گفت : راه اندازی درمانگاه تخصصی چشم و ارتقای زیرساخت های بهداشتی بیمارستان امام رضا(ع) یکی از نیازهای ضروری برای مردم است .

وی با اشاره به اینکه برخی از آببندان ها در سال های گذشته برای بهره برداری به اشخاص حقیقی و حقوقی سپرده شده است بر بازپسگیری قانونمند و لزوم بهره برداری آن برای همه مردم تاکید و تصریح کرد : اموال عمومی نباید در اختیار اشخاص قرار گیرد و لازم است همه مدیران نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند .

موسوی با بیان اینکه روند اجرایی سد لاسک از هفته گذشته شتاب بیشتری گرفته و با پیگیری های انجام شده موانع اداری موجود مرتفع شده است افزود : عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۲ روستای حاشیه سد لاسک به زودی و در هفته های آتی آغاز می گردد .

فرماندار به پروژه آبرسانی به ۵۴ روستا در روستای بداب نیز اشاره و گفت : موانع اداری و قانونی موجود این طرح نیز با تشریک مساعی مسوولین شهرستان رفع شد و انتظار می رود دستگاه های متولی اقدامات لازم برای شتاب دادن به عملیات اجرایی را انجام دهند .

وی بر تعیین تکلیف قانونی زمین های تصرف شده منابع ملی تاکید و از سوی دیگر بر رعایت حقوق مردم و ذی نفعان اشاره و خواستار تسریع در روند پاسخگویی دستگاه ها و ادارات به استعلامات منابع طبیعی و محیط زیست شد .

موسوی  با بیان اینکه دولت در سال های اخیر توسط دستگاه های اجرایی و خدماتی اقدامات بسیار ارزشمندی را در شهرستان شفت پیگیری و اجرایی نموده است از اطلاع رسانی ضعیف ادارات در خصوص بیان عملکرد ها انتقاد کرد و خطاب به مدیران گفت : مدیران خدمات مجموعه خود را در صدا و سیما ، منعکس کنند .

فرماندار شفت  در پایان مهمترین عامل افزایش سرقت در شهرستان را  عدم روشنایی معابر و مسیرها خواند و گفت:اداره برق شهرستان برای روشنایی بیشتر منطقه به جد ورود کند.

IMG_6245ش

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه در مراحل اجرایی سد لاسک پیگیری های زیادی انجام شد افزود : گازرسانی به روستاهای محدوده سد لاسک نیز به زودی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه برای بهسازی مسیر ملاسرا –شفت پیگیری های مستمری انجام شد افزود : تکمیل این پروژه در سال های آتی می تواند ضمن تسهیل در رفت و آمد ها سبب رشد اقتصادی به خصوص در حوزه گردشگری شود.

نماینده مردم فومن و شفت در آخرین جلسه حضورش در مقام نمایندگی گفت: اگر امروز همدلی  هیئت های مذهبی و گروههای جهادی نبود  قشر آسیب پذیر جامعه سختی بیشتری را متحمل می شدند.

وی مهمترین کار شکنی ها را در ساخت سد لاسک ورود بزرگترها خواند نه جوانان و اظهار کرد؛در این شهرستان مسائل سیاسی و قومیتی در طول سال شهرستان را طبق فرمایش امام جمعه به دهاتی تبدیل کرده است.

وی ضمن تقدیر از دکتر سلیمانی رئیس شبکه بهداشت شهرستان که بدون نگاه سیاسی شهرستان را در موج شیوع کرونا مدیریت کرد گفت:من از ستاد کرونای شهرستان ویژه تقدیر می کنم.

IMG_6256ش

سرهنگ مسیب محمدجانی فرمانده سپاه ناحیه شفت نیز با اشاره به همکاری سازنده بسیجیان این شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در جریان طرح غربالگری بیماری کرونا گفت : شهرستان شفت توانست در نحوه و میزان غربالگری این طرح رتبه نخست را در بین شهرستان های گیلان کسب نماید .

سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی شفت هم با اشاره به فصل کشاورزی از کشاورزان خواست به منظور پیشگیری از سرقت ، ماشین آلات کشاورزی  خود را در مزارع رها نکنند .

محمدرضا یوسف نژاد رییس اداره جهاد کشاورزی شفت نیز در این نشست با اشاره به اینکه۳۰هکتار از آببندان های این شهرستان درسال گذشته با اعتباری بالغ بر۹۰۰میلیون تومان لایروبی شد افزود : از ابتدای سال زراعی تا کنون یک هزار و ۴۵ تن کود شیمیایی و ۵۲ تن انواع بذرگواهی شده برنج بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است.

 

IMG_6269دکتر سلیمانی

سید مهدی سلیمانی رییس شبکه بهداشت و درمان شفت نیز با قدردانی از مسوولین شهرستان شهرستان شفت و خیران حوزه سلامت گفت : مبارزه با شیوع کرونا بدون کار گروهی و مشترک مردم و مسوولین ممکن نبوده و نیست و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم به طور کامل بر این بیماری غلبه کنیم .

امیر حسین رسام رییس اداره صنعت معدن تجارت شفت نیز با اشاره به اینکه بیش از ۲۰تن گوشت قرمز و سفید منجمد برای توزیع در این شهرستان در نظر گرفته شده است گفت : با همکاری اصناف این اقلام در ماه مبارک رمضان توزیع می شود .

رضا محبوب خیرخواه مدیر منابع آب شهرستانهای فومن و شفت نیز با بیان اینکه سردهنه سازی نهر سونگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در حال انجام است و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت : با اقدامات انجام شده امیدواریم سال آبی خوبی در پیش روی کشاورزان باشد .

گفتنی است در پایان این نشست از پدران ارجمند شهیدان گرانقدر دفاع مقدس حسن علیپور و حسین همتی و همچنین خانواده غلامحسین قربانی  بهورز مسوولیت پذیر شهرستان شفت که در جریان عملیات برفروبی معابر عمومی دهستان چوبر در راه خدمت جان خود فدا کرد با اهدای لوح سپاس قدردانی شد .

 

vlcsnap-error939ش vlcsnap-error939ش

برچسب ها
نوشته های مشابه
برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند/ تحرکاتی با هدف کاهش اختیارات شوراها/ خلا قانونی منجر به افزایش تخلفات در حوزه ساخت و ساز/ با قدرت حاکمیتی دستگاه قضا موانع پیش روی اجرای پروژه ها برداشته می شود
مجلس خبرگان رهبری تشریفاتی نیست
کلیه موزه ها و تفرجگاهای شهرستان فومن در روز ١٣ فروردین همزمان با روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تعطیل شد
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/h188382/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/h188382/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/h188382/p...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/h188382/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35