به گزارش صفیرگیلان ، فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازانگمنام آقا امام زمان( عج)پیامی  صادر کرد؛                                                              بسم الله الرحمن الرحیم نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را […]

به گزارش صفیرگیلان ، فرماندار شهرستان رشت به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازانگمنام آقا امام زمان( عج)پیامی  صادر کرد؛

                                                             بسم الله الرحمن الرحیم
نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است. این ایام که به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است. حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که قطعا” نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.
امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج” ) است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت مهدی موعود (عج)،گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، “هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)”را محضر ملت شریف ایران و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند خصوصا مدیران و کارکنان صدیق وزارت و اداره کل اطلاعات و اداره اطلاعات شهرستان رشت ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امیدوارم در سایه الطاف خداوند سبحان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف میهن عزیزمان موفق و موید باشید.

سیروس شفقی
فرماندار شهرستان رشت