به گزارش صفیر گیلان:اطعام دادن به روزه داران حتی به یک دانه خرما یکی از مهمترین سفارشات معصومان در ایام مبارک ماه رمضان است. اماکن متبرکه چند سالی است در پی فرهنگ سازی برای میهمانی های ساده برای افطار سفره های افطاری ساده را در صحن این مکان های مقدس برپای می کنند و […]

 

به گزارش صفیر گیلان:اطعام دادن به روزه داران حتی به یک دانه خرما یکی از مهمترین سفارشات معصومان در ایام مبارک ماه رمضان است. اماکن متبرکه چند سالی است در پی فرهنگ سازی برای میهمانی های ساده برای افطار سفره های افطاری ساده را در صحن این مکان های مقدس برپای می کنند و تلاش دارند به نیازمندان نیز کمک ویژه ای شود.

6285748_462خادمان آستان قدس رضوی نیز همانند رسم چند ساله اش امسال نیز با آغاز ماه مبارک رمضان هزاران نفر از زائران و مجاورات را مهمان سفره کریمانه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می کند، در سفره های ساده افطاری روزانه ۱۷۰ هزار روزه دار و حاشیه شهر مشهد اطعام می شوند.

آماده سازی غذا،بسته بندی در جعبه های مخصوص،توزیع دعوتنامه در سطح شهر مشهد ،پذیرایی از میهمانان و….بخشی از این تلاش هایی است که در پشت صحنه برای آماده سازی سفره افطاری از سوی خادمان انجام می گیرد.

امسال از سوی واحد گل وگیاه موسسه باغات آستان قدس رضوی سفره های افطاری با گل های شمشاد نیز گل آرایی می شوند.