به گزارش صفیرگیلان؛ مرتضی عاطفی از برگزاری سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان در جلسه‌ای با حضور مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداریها، شهرداریها و دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار می […]

به گزارش صفیرگیلان؛ مرتضی عاطفی از برگزاری سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در روزهای آتی اشاره کرد و افزود: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان در جلسه‌ای با حضور مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداریها، شهرداریها و دستگاه‌های اجرایی استان و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار می شود.

وی بر ضرورت توجه مسئولان دستگاه‌ها به نقش روابط عمومی تأکید و تصریح کرد: استفاده از نیروهای متخصص در حوزه‌های روابط عمومی، امری ضروری است.

عاطفی روابط عمومی ها را بازوان اصلی اطلاع رسانی دولت در استان و شهرستان ها دانست و خاطرنشان کرد: شورای روابط عمومی‌های استان می تواند در این حوزه نقش بسزایی ایفا کند.

وی تقویت بخش اطلاع‌رسانی در روابط عمومی‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: گردشگری، کشاورزی و اشتغال به عنوان محورهای توسعه‌ی گیلان مورد تأکید استاندار است و روابط عمومی‌ها می توانند با معرفی ظرفیت‌ها در ارتقاء شاخص‌ها تأثیرگذار باشند.

وی مجموعه‌ روابط عمومی ها را نیازمند نوآوری و خودباوری دانست و گفت:  دستگاه‌هایی که خلاقیت و نوآوری را یکی از مولفه‌های مهم در پیشرفت اهداف تعریف کرده اند همواره از ساز و کارهای خلاقانه بهره می گیرند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ابراز امیدواری کرد که در دوره‌ی جدید این شورا شاهد پویایی بیشتر در بخش‌های مختلف باشیم