به گزارش پایگاه تطلاع رسانی صفیر گیلان؛ شامگاه روز دوشنبه در مراسمی پرشور سیرک بین المللی آفتاب با مشارکت شهرداری رشت و با حضور مهندس فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت , سیدرضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ، مهندس اعلایی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده […]

 

 

 

به گزارش پایگاه تطلاع رسانی صفیر گیلان؛ شامگاه روز دوشنبه در مراسمی پرشور سیرک بین المللی آفتاب با مشارکت شهرداری رشت و با حضور مهندس فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت , سیدرضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ، مهندس اعلایی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت , مهاجر مدیرعامل سازمان ارامستانهای شهرداری رشت , فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت , حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، یاسر صفاکار مدیر حقوقی شهرداری و جمع کثیری از شهروندان رشت افتتاح شد

شهر رشت از ظرفیت خوبی برای برگزاری برنامه های شاد و مفرح برخوردار است

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _  مهندس فرامرز جمشید پور ضمن قدردانی از برگزار کنندگان سیرک و هنرمندان حاضر در این مجموعه اظهار داشت: شهرداری رشت طی برگزاری جلسات مکرر در دفتر سرمایه گذاری سعی در جذب سرمایه گذار جهت راه اندازی مجدد پارک بازی شهر رشت دارد.

azs46

 

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه رشت شهر جشنواره هاست خاطرنشان کرد: طی ماههای گذشته با راه اندازی آب نمای موزیکال شاهد استقبال جمعیتی بیش از ده هزار نفری بودیم بنابراین شهر رشت از ظرفیت خوبی برای برگزاری برنامه های شاد و مفرح برخوردار است.

فعالیت سیرک آفتاب با هدف حفاظت از محیط زیست

سیدرضا موسوی روزان نیز با قدردانی از سرمایه گذار سیرک آفتاب اذعان داشت: این سیرک فعالیت خود را با هدف حفاظت از محیط زیست در شهر رشت آغاز نموده و هنر نمایی می کند.

azs47

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر تعطیلی بیش از دو سال شهر بازی رشت خاطرنشان کرد: این پارک در بیست سال قبل طی قراردادی با شهرداری به سرمایه گذار در ازای پرداختی معلوم سپرده شد . اما درطول این سالها شهرداری فقط ۵۰۰ میلیون تومان از سرمایه گذار پول دریافت کرد و این در حالی است که شهرداری با پرداخت بیش از یک و نیم میلیارد تومان به سرمایه گذار توانست زمین این ملک را حفظ کند.

وی در پایان افزود : امید است به کمک شهروندان فهیم رشت و مسئولین ارجمند این زمین در اختیار یک سرمایه گذار ارزشمند جهت احیا مجدد پارک قرار گیرد.

هر برنامه ای که در شاد کردن مردم گیلان نقش داشته باشد قابل تقدیر است

مهندس منا ابرو فراخ معاون امور عمرانی فرمانداری رشت نیز با قدردانی از مشارکت شهرداری در اجرا و برگزاری سیرک فوق تصریح کرد: هر برنامه ای که در شاد کردن مردم گیلان نقش داشته باشد قابل تقدیر است.

azs48

برخورداری سیرک آفتاب از کارنامه درخشان

 علی محجوب معاون سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری سیرک عجائب در منظریه رشت خاطرنشان کرد: در برگزاری سیرک عجائب بیش از ۷۰۰ هزار بلیط به فروش رفت و این شهرداری را برآن داشت تا بار دیگر به همکاری با  چنین مجموعه هایی بیندیشد.

azs49

معاون سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با تاکید بر کارنامه درخشان سیرک آفتاب خاطرنشان کرد : باتوجه به برگزاری مکرر جلسات دفتر سرمایه گذاری امید است به زودی شاهد افتتاح و راه اندازی مجدد مجموعه شهربازی رشت باشیم 

فعالیت دوشعبه از سیرک آفتاب در کشور

سید ابراهیم مدینه سرمایه گذار سیرک آفتاب ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع شهروندان رشت گفت : این سیرک فعالیت خود را دوسال پیش با گروههای بین المللی از سراسر دنیا آغاز کرد.

azs58

وی با اشاره به فعالیت دوشعبه سیرک آفتاب تصریح کرد: شعبه دائمی این سیرک در پارک ارم تهران فعال است و سیرک سیار آن فعلا با افتخار در جمع شهروندان رشتی است.ِ

در حاشیه این مراسم معاون امور عمرانی فرمانداری از مشارکت ادارات شهر رشت در خرید بلیط این سیرک خبر  داد.