به گزارش صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان اینکه شبکه مدرن فاضلاب در ۷ روستای گیلان اجرا می شود،گفت: اعتباری بیش از ۵۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح تصفیه فاضلاب این تعداد روستا پیش بینی شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با بیان اینکه شبکه مدرن فاضلاب در ۷ روستای گیلان اجرا می شود،گفت: اعتباری بیش از ۵۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح تصفیه فاضلاب این تعداد روستا پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این روستاها با بهره مندی از اعتبارات بانک توسعه اسلامی در شهرستان های رشت، صومعه سرا، بندرانزلی، رودسر و آستانه اشرفیه اجرا می شود
گفت: اعتباری بیش از ۵۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح تصفیه فاضلاب این تعداد روستا پیش بینی شده است.
وی، حجم عملیاتی این طرح را شامل ساخت ۵ باب تصفیه خانه و اجرای ۸۹ کیلومتر لوله گذاری شبکه جمع آوری و خطوط انتقال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ۱۳ هزار و ۸۵۹ نفر از شبکه مدرن فاضلاب بهره مند خواهند شد.
رنج ور افزود: هم اینک عملیات مطالعاتی و تحویل زمین طرح تصفیه فاضلاب این روستاها به اتمام رسیده و به زودی کار اجرایی این طرح آغاز می شود.