به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از رشت؛ مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز  چهارشنبه با حضور نمایندگان شهرستان رشت و معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان  ومسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد. سیروس شفقی در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت که ظهر […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از رشت؛ مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز  چهارشنبه با حضور نمایندگان شهرستان رشت و معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان  ومسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

سیروس شفقی در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت که ظهر چهارشنبه  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد ضمن تقدیر از اصحاب خبر و رسانه گفت:انتخابات پر شکوه ۲۹ اردیبهشت برگ ذرین مشارکت مردم و نشانه پویایی و اگاهی جامعه هوشمند بود.

وی با اشاره به آغاز رسمی فعالیت شوراهای اسلامی درهفت شهر و ۲۸۲ روستای شهرستان رشت گفت: تعامل دولت و مدیریت شهری می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات شهری را حل کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه مجموعه منتخبین شورای پنجم شهر رشت نشان می دهد که پشتوانه تجربه در آن بسیار قوی است گفت شرط اول در مدیریت شهری، همدلی و همراهی و تعامل است.

شفقی با تاکید بر اینکه شهر رشت با چالش های متعددی روبه رو است و مطمئنا نیازمند فعالیت و تلاش گسترده شورانشینان برای رفع این چالش هاست افزود:پویایی رشت در جذب سرمایه گذار ،ملاحظات زیست محیطی و … است.

وی انتخاب شهردار و هیات رئیسه شورا را دو وظیفه مهم پیش روی  شورا دانست و گفت: گذر از این دو موضوع  مهم می تواند همدلی شورای پنجم را به نمایش گذاشته و این همدلی نشانه افق روشن شهر ماست.

 فرماندار رشت از  آمادگی این نهاد  با تمام توان در کنار نهاد مدیریت شهری رشت برای رفع نواقص شهر خبر داد و گفت: برای اولین بار، فرمانداری رشت پنح میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی شهر و برای کمک به شهرداری در مسیر تکمیل پروژه ها اعطا می کند.

در پایان این مراسم نیز، اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر رشت با قرائت سوگند، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند. همچنین از اعضای دوره چهارم شورای رشت تجلیل به عمل آمد.

همزمان با مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر رشت، فعالیت رسمی این دوره از شوراها در ۵۲ شهر و دو هزار و ۱۷۶ روستای استان گیلان آغاز شد.