صفیر گیلان؛مدیرکل اوقاف گیلان در دیدار با خانواده شهید سجاد طاهر نیا گفت: شهدای مدافع حرم، تجسم و تفسیر عینی اخلاق و منش شهدای کربلا هستند. حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان امروز( ۷ مهر) در دیدار با خانواده شهید سجاد طاهرنیا، شهید گیلانی مدافع حرم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، […]

صفیر گیلان؛مدیرکل اوقاف گیلان در دیدار با خانواده شهید سجاد طاهر نیا گفت: شهدای مدافع حرم، تجسم و تفسیر عینی اخلاق و منش شهدای کربلا هستند.
حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان امروز( ۷ مهر) در دیدار با خانواده شهید سجاد طاهرنیا، شهید گیلانی مدافع حرم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: خانواده شهدا، اهل و صاحبان واقعی دقاع مقدس هستند.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در راه و مسیر شهدا باشیم.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: حضور در کنار خانواده شهدا برای درس گرفتن از سیره و راه و روش شهدا موثر است.
وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در مسیر اهداف و نیات شهدا باشیم.

علیزاده با بیان اینکه شهدا نور بودند، گفت: شهدا چند ویژگی مهم داشتند که مهمترین آنها این بود که ثابت کردند می شود در هر زمانه‌ای خوب بود.
وی با ضروری خواندن جمع آوری خاطرات شهدا، گفت: اینکه یک جوان ۳۰ ساله که امام راحل و انقلاب و شهدای دفاع مقدس را ندیده و بیاید از روی معرفت و رزق حلالی که داشته به مقام شهدا برسد، رمز موفقیتی داشته و باید آن را با مطالعه خاطرات و احوال شهید پیدا کرد.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: انسان با مشاهده شهدای مدافع حرم به یاد شهدای کربلا می افتد.
وی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم، تجسم عینی و تفسیر عینی اخلاق و منش شهدای کربلا هستند.
علیزاده اعلام کرد: شهدای مدافع حرم در واقع قاسم ها و حبیب بن مظاهرهای امروز هستند.