به گزارش صفیر گیلان در  یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر رشت که امروز با فراز و نشیبهای زیادی همراه بود و  هشت عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند و به این ترتیب در جلسه بعدی طرح استیضاح شهردار رشت مطرح می شود . وگفتنی است که اگر یک سوم از […]

به گزارش صفیر گیلان در  یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر رشت که امروز با فراز و نشیبهای زیادی همراه بود و  هشت عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشدند و به این ترتیب در جلسه بعدی طرح استیضاح شهردار رشت مطرح می شود .

وگفتنی است که اگر یک سوم از این ۸ نفر طرح را امضا کنند، استیضاح شهردار به جریان خواهد افتاد.

ثابت قدم و گوش دادن به سوالات از دیگر چالشهای امروز جلسه شورای شهر رشت ؛سوال اول: عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان،سوال دوم: ترمیم آسفالت ها و کند و کاری های پی در پی،سوال سوم: در خصوص جمع آوری عابر بانکها بانک شهر،

و ثابت قدم همچنان ثابت قدم  به این سوالات پاسخ داد؛

شهردار رشت در پاسخ به  سوال اعضا در مورد عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان با بیان اینکه تقسیمات را به صورت مورد به مورد از مرکز به مناطق می گویم گفت: کل بدهی ها از سال ۷۸ تا کنون طی تهاتری حقوق پرسنل و پیمانکاران پرداخت شده است و حقوق نیروهای حجمی تا پایان بهمن ماه پرداخت می شود.

وی همچنین افزود: موارد مربوط به بیمه ها حل شده است و در شهرداری های مناطق مشکلی نیست.

 

ثابت قدم در  زمینه کند کاری و آسفالت با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری در زمینه آسفالت انجام شده است، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال ۹۵ جمعا بیش از ۹ هزار متر مربع زیر سازی آسفالت روکش معابر و لکه گیری در شهر رشت انجام شده است که امیدواریم به استاندارهای مناسب دست پیدا کنیم.

 

شهردار رشت در پاسخ به جمع آوری عابر بانکها گفت: به علت وجود منابع مالی مردم در این بانکها از سیستم قضایی پاسخی دریافت نکردیم و به محض دریافت پاسخ این مسئله را سامان دهی می کنیم.