به گزارش صفیر گیلان، ساعتی قبل براثر بارش شدید باران در برخی از شهرستان های غرب استان گیلان معابر و خیابان های شهرهای تالش و ماسال دچار آبگرفتگی شدند. بنابر اظهارات مردم محلی بارش باران که از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز شده به حدی بود که در عرض چند ساعت برخی از معابر و […]

آبگرفتگی در تالش

به گزارش صفیر گیلان، ساعتی قبل براثر بارش شدید باران در برخی از شهرستان های غرب استان گیلان معابر و خیابان های شهرهای تالش و ماسال دچار آبگرفتگی شدند.

بنابر اظهارات مردم محلی بارش باران که از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز شده به حدی بود که در عرض چند ساعت برخی از معابر و خیابان ها این شهرها دچار آبگرفتگی شدند.

براساس این اظهارات بارش باران در شهر تالش منجربه آبگرفتگی یکی از خیابان های مهم این شهرستان به نام خیابان ۲۰ متری شده است.

همچنین شهرک ثارالله این شهرستان نیز دچار آبگرفتگی شدید شده اند.

در پی بارش باران و سرریز رودخانه ها، درختان زیادی از طریق قطع و در مسیر پل های جاده تالش به آستارا قرار گرفته اند که تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیر عبور رودخانه است.

همچنین نیروهای بسیجی در سطح شهر برای بازگشایی معابر به کمک نیروهای شهرداری آمده اند.

محمد حسن علی نیا سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان صبح امروز (دوشنبه) ضمن هشدار درباره بارش شدید باران و جاری شدن سیل، اظهارکرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، از عصر امروز بارش شدید باران در گیلان دوباره آغاز می شود و تا ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت.

جمعه گذشته بارش ۲۶۴ میلیمتری باران طی ۱۰ ساعت در شهرهای شرقی گیلان به ویژه روستاهای تالش محله و دیوشل لنگرود ۶۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت.