اختصاصی صفیر گیلان؛حسین اسماعیل پور فرماندار فومن در جلسه معارفه شهردار فومن که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری  و با حضور خانم میر سیدی برگزار شد بااشاره به  اینکه باید تلاش کنیم تا شهر فومن را از گذری بودن برای مسافران و گردشگران بیرون بیاوریم گفت:شهردار جدید فومن به جوانان  فرهیخته شهرستان که دارای […]

اختصاصی صفیر گیلان؛حسین اسماعیل پور فرماندار فومن در جلسه معارفه شهردار فومن که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری  و با حضور خانم میر سیدی برگزار شد بااشاره به  اینکه باید تلاش کنیم تا شهر فومن را از گذری بودن برای مسافران و گردشگران بیرون بیاوریم گفت:شهردار جدید فومن به جوانان  فرهیخته شهرستان که دارای تحصیلات عالیه در بخش عمرانی هستند  برای مشاور در اجرایی بیشتر توجه کند.

وی با اشاره به اینکه حکم آقای غلام نیا در کمت از  شش روز صادر شد، گفت: این تسریع بی سابقه در صدور حکم شهرداران با همکاری مدیرکل شهری استانداری گیلان محقق شده است.

photo_2017-10-21_20-18-39

فرماندار فومن  به جایگاه شهرستان فومن در شورای کشور  با دارا بودن دو نماینده  جناب نظری فرزند شهید سردار حجت نظری  و جناب نیک نهاد اشاره و  تاکید کرد؛ باید از ظرفیت انسان های ارزشمند برای توسعه فومن استفاده کرد.

ایشان به مشکلات حوزه برق شهرستان  اشاره و  یادآوری شد وضعیت برق شهر های فومن باید با وجود اعتبارات اختصاص داده شده برطرف شود.

اسماعیل پور از مسئولان ادارات خواست تا با شهردار و شهرداری همکاری و دستگاه های خدماتی طرح های زیربنایی را باید به سرعت اجرا کنند.

فرماندار فومن از قرار گرفتن شهرستان در بخش اعتبارات کشوری برای بهسازی فاضلاب خبر داد و گفت:فاضلابها باید ساماندهی و رودخانه ها پاکسازی از فاضلابهای ورودی شوند تا بتوانیم از رودخانه های شهر با حضور سرمایه گذاران خصوصی بهره بیشتری ببریم.

 

ایشان امیدوار شد تا جناب غلام نیا که انسان خوش فکری است بتواند با افتخار قدمهای خوبی برای شهرستان بردارد.

فرماندار فومن از نشست خود در ساعات اولیه صبح امروز با مدیر کل مخابرات استان گیلان  و نماینده شهرستان خبر داد و گفت:مشکلات حوزه مخابرات و مسکن مهر فومن را به طور جدی پیگیر هستیم و به زودی این مشکلات مرتفع خواهد شد..