به گزارش صفیر گیلان به نقل از کاپ، فوتبال ایران امسال هم مثل سال های اخیر با ۴ تیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و صعود این تیم ها از دور گروهی به دلیل بحث کاهش سهمیه و قرار گرفتن ایران در رده هشتم رنکینگ باشگاهی آسیا، از اهمیت بالایی برخوردار است. در […]

 

به گزارش صفیر گیلان به نقل از کاپ، فوتبال ایران امسال هم مثل سال های اخیر با ۴ تیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و صعود این تیم ها از دور گروهی به دلیل بحث کاهش سهمیه و قرار گرفتن ایران در رده هشتم رنکینگ باشگاهی آسیا، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در شرایطی که پیش بینی می شد پرسپولیس و ذوب آهن با توجه به آمادگی که از خود در لیگ برتر و در هفته های اخیر نشان دادند مقابل حریفان به برتری برسند و در یک هفته مانده تا پایان رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود بالایی داشته باشند، حالا هر ۲ تیم هم در رده سوم گروه خود قرار دارند.

ذوب آهن

پرسپولیس در بازی آخر محکوم به برد است و باید در انتظار نتیجه بازی دیگر این گروه هم بنشیند و ذوب آهن نیز مجبور است در قطر نماینده عربستان را شکست دهد تا حداقل به عنوان تیم دوم صعود کند.

باید دید امشب استقلال تهران و استقلال خوزستان چه نتایجی مقابل حریفان خود کسب می کنند و آیا نتایج روز نخست هفته پنجم جبران خواهد شد یا وضعیت بدتری در انتظار فوتبال باشگاهی ایران است.