به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه اثر گذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی نظیر است گفت:صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا، بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا باید مورد تجلیل قرار گیرد. پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه رییس […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه اثر گذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی نظیر است گفت:صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا، بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا باید مورد تجلیل قرار گیرد.
اثر گذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی نظیر است

پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت روز جمعه ۳ آذر با خانواده شهید مدافع حرم بابک نوری هریس دیدار و گفتگو کرد.
پاکاری در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا، بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: شهید نوری در اوج جوانی پله های ترقی و پیشرفت را با رشادت طی نمود و نتیجه آن را نیز با توفیق و سعادت شهادت از خداوند متعال کسب نمود.
وی افزود: اثر گذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی نظیر است و استقبال پرشور مردم و بویژه جوانان در مراسمات شهدای مدافع حرم نشان از فرهنگ سازی و قدرشناسی مردم از دلیر مردان عرصه دفاع دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تجلیل ازمقام شهدا گفت: برهمه ماواجب است به اندازه توان خود، روحیه خدا باوری، ایمان به معاد، عشق به اهل بیت(ع)، اخلاص و خدمت به مردم شریف را درآحاد ملت، به ویژه جوانان، ‌تقویت کرده و زنده نگهداریم و ازاین طریق نسبت به آرمان‌های امام و شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب ادای دین کنیم.
پاکاری درادامه یادآور شد: نباید فراموش کنیم که انقلاب مابا چه اهدافی شکل گرفت و چه برملت و کشور گذشت، اینگونه است که همه تلاش را برای ادامه راه شهدایمان بکار می‌بریم.