به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان و جمعی از مدیران دانشگاه به همراه مهندس محمدرضا محسنی_ فرماندار شهرستان فومن از طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کردند. طرح توسعه و بازسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن چند ماهی هست آغازشده […]

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان و جمعی از مدیران دانشگاه به همراه مهندس محمدرضا محسنی_ فرماندار شهرستان فومن از طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کردند.

طرح توسعه و بازسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن چند ماهی هست آغازشده است و فرایند نهایی خود را سپری می‌کند.

در حال حاضر طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان فومن بالغ‌بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت پیشرفت پروژه در هفته دولت امسال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن علاوه بر جمعیت و گردشگران، بیماران شهرستان شفت را نیز پوشش می‌دهد اما به لحاظ زیرساختی فاقد بسیاری از تجهیزات پزشکی است.

دکتر سالاری در پایان سخنان خود، افزود: تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان برای بازسازی و تجهیز بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده و قرار است نیروی زمینی ارتش نیز به جهت محرومیت‌زدایی و بهبود زیرساخت های بخش بهداشت و سلامت مشارکت کند.

گفتنی است؛ این بخش پیش از بازسازی، تنها ۱۰ تخترئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، داشت، اما با اجرای این طرح توسعه، علاوه بر افزایش تخت‌های اورژانسی، بیماران سرپایی از بیماران اورژانسی جدا خواهند شد. در بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن نیز پیش از این، تنها یک اتاق عمل وجود داشت اما در طرح توسعه فعلی یک اتاق عمل سرپایی دیگر نیز به این بخش افزوده‌ شده است.

بیمارستان فومن

بیمارستان فومن NewsImage