طوفان و تند باد شدید به شبکه برق ۱۲شهر و روستا‌های گیلان خسارت وارد کرد

  پرینت
طوفان و تند باد شدید به شبکه برق ۱۲شهر و روستا‌های گیلان خسارت وارد کرد
شناسه خبر : 42147 | تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 13:49 | 18126 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

در پی وقوع طوفان و وزش تند باد در سراسر استان به شبکه برق مناطقی از شهرهای رشت، لنگرود، توتکابن، کلاچای، رودسر، رحیم آباد، تالش، کرگانرود، اسالم، املش، فومن و سنگر آسیب وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛کریم رحمتی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ عنوان کرد: طوفان و باد شدید که از عصر پنجشنبه در استان آغاز شد باعث شکستگی ۲۴ پایه فشار ضعیف و ۱۲ پایه خطوط ۲۰ کیلوولت شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق گیلان عنوان کرد: طوفان و باد شدید در گیلان باعث شکستگی ۲۴ پایه فشار ضعیف و ۱۲ پایه خطوط ۲۰ کیلوولت شد. وی میزان حجم ریالی خسارات وارد شده به شرکت را جمعا به مبلغ دومیلیارد هفتصد میلیون ریال (۲۷۰ میلیون تومان) اعلام کرد و ادامه داد، پس از وقوع این تند باد و طوفان شدید بلافاصله عملیات اصلاح، ترمیم و رفع ناپایداری شبکه‌ها و تاسیسات آسیب دیده آغاز و با اقدامات و عملیات ضربتی، از طولانی شدن قطع برق شهروندان و مشترکین جلوگیری شد.

کریم رحمتی در ادامه افزود: جهت رفع ناپایداری و اصلاح شبکه‌های برق آسیب دیده بیش از۱۰۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع برق و گروه‌های پیمانکاری از مناطق مختلف استان از عصر پنج شنبه ۲۵ دی ماه سال جاری تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی بوده و تمامی شبکه‌های آسیب دیده بازسازی و مناطق خسارت دیده برقدار شدند.

رحمتی اظهار داشت: با توجه به اجرای دو طرح بزرگ تاب آوری و تعویض سیمهای فرسوده با کابل خودنگهدار از ابتدای سال در شرکت، نقاط قابل بهبود و آسیب‌پذیر شناسایی، تا در مواقع بحرانی کمترین میزان ناپایداری متوجه ذینفعان شود که این تلاش‌ها در جهت تامین برق پایدارو رفاه و آسایش مشترکین است.

رحمتی در انت‌ها ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین، گفت: یکی از راههای بسیار آسان و سریع ارتباط مشترکین با شرکت توزیع برق در زمان بحران، بهره مندی از سامانه جامع برق ایران (اپلیکیشن برق من) می‌باشد که مشترکین میتوانند از طریق سایت شرکت توزیع یا کافه بازار آن را دانلود و نصب نمایند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.