به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از فومن؛دکتر صادقی رئیس دانشگاه پیام نور گیلان ظهر امروز در نشستی که با حضور فرماندار و نماینده شهرستان فومن  و سرپرست دانشگاه پیام نور فومن و دیگر عوامل در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد  ضمن عذر خواهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهر بخاطر مشکلاتی که در […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از فومن؛دکتر صادقی رئیس دانشگاه پیام نور گیلان ظهر امروز در نشستی که با حضور فرماندار و نماینده شهرستان فومن  و سرپرست دانشگاه پیام نور فومن و دیگر عوامل در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد  ضمن عذر خواهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهر بخاطر مشکلاتی که در فضای آموزشی پیام نور فومن است گفت: به زودی فضای موقت  و در شان دانشجو برای دانشجویان پیام نور فومن جهت کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی و آموزشی   تهیه خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان در این نشست ضمن تقدیر از خدمات شهید افتخاری بخاطر گذشت و ایثارش در زلزله رودبار گفت: بنده  از جناب حجت الاسلام افتخاری فرزند شهید افتخاری  نماینده شهرستان نیز بخاطر پیگیری امور آموزشی و دانشگاهی تقدیر دارم.

دکتر صادقی از پروژه ساختمان پیام نور فومن که فقط در حد اسکلت باقی مانده گفت: ما تصمیم داریم این پروژه را بخاطر نزدیکی با ماسوله و کنار رودخانه  تبدیل به مجتمع رفاهی بکنیم و اگر موافقت انجام شود ما هزینه های آن پروژه را برای تهیه ساختمان صرف کنیم.

ایشان تغییر در دانشگاه پیام نور فومن  را بخاطر خارج شدن از وضعیت فعلی از خواسته های این سازمان خواند و گفت:باید برای دانشگاه پیام نور تصمیم قاطع گرفته شودتا دانشگاه از بن بست ها خارج شود.

 

دکتر صادقی  از فرماندار و نماینده شهرستان خواست تا در سریعترین زمان نشستی با دکتر رستمی ریاست عالیه سازمان  پیام نور داشته و طبق دستور ایشان دانشگاه پیام نور فومن  از این وضعیت خارج شود .

وی دانشگاه پیام نور فومن را با بیش از ۷۰۰ دانشجو بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: باید در سریعترین زمان دانشگاه فومن از بن بست ها خارج شود.

دکتر صادقی به دانشگاهای پیام نور در سطح استان اشاره و افزود: دانشگاهی چون منجیل با تمام امکانات از جمله سالن ورزشی و فضای آموزشی و سالن اجتماعات و ….داریم  ولی در دانشگاه پیام نور فومن  ما هنوز اندر خم یک کوچه هستیم.

رئیس پیام نور گیلان با اشاره به اینکه ادغام در دانشگاها شامل دانشگاه پیام نور فومن و شفت نمی شود گفت:ما برای دانشگاه پیام نور فومن تا امروز کاری نکردیم و من تمام تلاش خود را برای سامان دهی این دانشگاه خواهم کرد.

اسماعیل پور؛محوریت کار من تکمیل دانشگاه است

فرماندار فومن نیز در این نشست با اشاره به اینکه بحث  ساختمان را من حل می کنم گفت: شماها باید به من بگویید چه برنامه ای برای دانشگاه پیام نور فومن دارید.

اسماعیل پور تاکید کرد؛ من جایگاهی را به مدت سه سال برای این دانشگاه تهیه خواهم کرد و شما بحث کد دار کردن پروژه دانشگاه را پیگیری کنید و من قول می دهم تا زیر ساخت این پروژه از جمله آب،برق،گاز ،راه و محوطه سازی با بنده خواهد بود.

فرماندار فومن محوریت کار خود را اتمام پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور فومن اعلام کرد و گفت:من برای رفع مشکلات ساختمان این دانشگاه حتی شده با تمام مسئولان پیام نور کشور ملاقات خواهم کرد.

حجت الاسلام افتخاری؛تقویت فضای دانشگاهی از مهمترین  برنامه های من است

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در این نشست با اشاره به اینکه مراکز آموزش عالی در این شهر برایم مهم است گفت:باید فضاهای دانشگاهی تقویت شوند.

نماینده مردم فومن و شفت فضای علمی و دانشگاهی را اعتبار شهرستان خواند و گفت:متاسفانه اسکلت دانشگاه پیام نور فومن در کنار رودخانه بسیار خروشان بنا نهاده شده که باید برای حفاظت از ساختمان هزینه زیادی در حریم دیواره گذاری رودخانه داشته باشید.

در نشست  امروز دکتر صادقی با فرماندار و نماینده شهرستان فومن قرار شد یکی از ساختمانهای خالی شهر از جمله ساختمان قدیم دادگستری ،دانشگاه علمی و کاربردی و یا ساختمان بهداشت به مدت سه سال تا اماده شدن دانشگاه پیام نور  اجاره شود. /زلیخا صفری راسته کناری

photo_2017-04-07_23-01-20photo_2017-04-07_23-01-40