به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛مناسب سازی ادارات باید به گونه ای باشد که هر جا قرار است مردم عادی بروند همه ناتوانان جسمی اعم از معلولین ،ایثارگران وسالمندان هم بتوانند تردد داشته باشند . به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا ،مهندس فتح اللهی فرماندار این شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛مناسب سازی ادارات باید به گونه ای باشد که هر جا قرار است مردم عادی بروند همه ناتوانان جسمی اعم از معلولین ،ایثارگران وسالمندان هم بتوانند تردد داشته باشند .

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا ،مهندس فتح اللهی فرماندار این شهرستان در جلسه کمیته مناسب سازی که صبح امروز  در محل فرمانداری برگزار شد گفت :ادارات و نهادها باید تفکرات خود  را برمبنای باورهای دینی شکل دهند وآنها را بر اساس تقوای الهی پیش ببرند و همانگونه که خداوند سفارش نموده باید در تکریم و حفظ حرمت انسانها بکوشیم و در عمل نیز برای انسانها ارزش قائل شویم .

وی با بیان اینکه تمام اقدامات باید به گونه ای باشد که در راستای احترام و حرمت به اشخاص پیش برود ،خاطر نشان کرد: در وهله اول باید برای ورود اشخاص مختلف به هر مکانی با هدف تکریم آنها ، کار مناسب سازی صورت گیرد .

فرماندار صومعه سرا خاطر نشان کرد؛در تمام فعالیتهای عمرانی وهر چیزی که نیاز به سازه دارد باید برای توانمند کردن و اجرای آن پروژه برای  استفاده عموم همه شرایط مناسب سازی لحاظ گردد.

به گفته این مسئول مناسب سازی ادارات باید به گونه ای باشد که هر جا قرار است مردم عادی بروند همه ناتوانان جسمی اعم از معلولین ،ایثارگران وسالمندان هم بتوانند تردد داشته باشند .

وی در پایان خاطر نشان کرد :خلاصه تصمیمات این است که هر فعل و انفعالاتی در هر کاری صورت میگیرد در عمل خودش را نشان دهد و در واقع جلسات باید کاربردی باشد وفقط لسانی نباشد یعنی در بطن جامعه و در عمل حتما  دیده شود واگر  تصمیمی گرفته ولی علمیاتی نشود چون با واقعیت همخوانی ندارد ،  انگیزه را از بین میبرد

وی از دو مصوبه مقرر شده در این جلسه سخن گفت وافزود :یکی از مصوبات اعلام رابط هر اداره به فرمانداری و دوم برنامه های بازدید از محورهای پرتردد می باشد .