به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن که امروز با حضور میهمانان استانی همراه بود با اما و اگرها و کش و قوس فراوان ادامه یافت تا جایی که فرماندار فومن صدای خود را برای برخی رواسا بلند کرد و گفت:عملکرد برخی مدیران شهرستان را در حد ریاست یک اداره نمی بینم جلسه […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان فومن که امروز با حضور میهمانان استانی همراه بود با اما و اگرها و کش و قوس فراوان ادامه یافت تا جایی که فرماندار فومن صدای خود را برای برخی رواسا بلند کرد و گفت:عملکرد برخی مدیران شهرستان را در حد ریاست یک اداره نمی بینم

جلسه شورای اداری شهرستان فومن به ریاست دکتر حسین اسمعیل پور فرماندار فومن و محسن عادلی مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و دیگر مسئولین شهرستان ظهر امروز در سالن آیت الله بهجت (ره) برگزار شد.

بردن تجهیزات راه و شهرسازی فومن به استان بیچاره کردن شهرستان است

فرماندار فومن  در این جلسه با اشاره به اینکه اولین و  مهمترین دغدغه مردم این شهر مناسب سازی  یا چهار بانده کردن جاده ماسوله است گفت: فومن با شهر های دیگر فرقی ندارد ولی نمی دانم چرا نسیم  پر طراوت عمران و آبادانی در این شهر وزیدن نگرفته است.

فرماندار فومن رها شدن  پروژه ها را در مناطق حساس  روستایی که در برخی جاها با اندک هزینه قابل بهره برداری است  را از دیگرمشکلات شهرستان خواند و گفت:برخی پل ها نیمه ساخته رها شده است و در مسیر کانال برخی جا تقاطع روستا به جاده اصلی  نیاز به حفاظ دارد زیرا اسفالت این مسیر هم بار ترافیک را کاهش  و مسیر گردشگری را تدوین  و توسعه زیر ساخت گردشگری است.

دکتر اسمعیل پور در خصوص انتقال ماشینهای اداره راه و شهرسازی فومن به استان گفت:ما می خواهیم تجهیز ناوگان راه داری را افزایش دهیم و این بردن تجهیزات بیچاره کردن شهرستان است زیرا در مسیر جاده ای ما ریزش جاده و سنگها و ریزش کوه را داریم و اوردن امکانات از استان تا شهرستان باعث افزایش استهلاکها می شود.

رد وبدل شدن درامدهادر شهرستان را اداره دارایی یا نمی بیند و نمیداند یا نمیخواهد بداند؛

فرماندار فومن با اشاره به  رد وبدل شدن درامدها در شهرستان  خطاب به ریاست اداره امور مالیاتی و دارایی شهرستان گفت:  اداره دارایی یا نمیداند یا نمیخواهد بداند …

ایشان با اشاره به اینکه اداره امور مالیاتی عدالت را در هیچ جا رعایت نمی کند  افزود: قرارنیست که فقط از کارمندان دولت و قشر کم درآمد جامعه مالیات گرفته شود و اداره دارایی باید فکری به حال آنان که درآمد بالا دارند و از دادن مالیات شانه خالی می کنند،نماید.

اسمعیل پور شهر فومن را با پیشینه،مقتدر و سرمایه خیز  و شجاع و   با وجود افراد تحصیلکرده وروشن فکر، معرفی کرد و گفت: متاسفانه خجالت آور است که بگویم این شهر گرفتار بازی های سیاسی است و مدیران با حرمت مردم بازی می کنند و شهر ارمیده در سیاست .

فرماندار فومن از آنهایی که  در انتخابات، مردم را به عرصه کشاندند وشور انتخاباتی را زیادکردند تشکر نمود و اظهار کرد:اما مخالفان دولت بدانند که حق ندارند از وسایل وتجهیزات دولتی علیه دولت استفاده کنند، و من درصورت مشاهده برخورد میکنم.

اسمعیل پور مدیریت آب و فاضلاب روستایی را بسیار ضعیف خواند و گفت: کارکرد آب روستایی در شهرستان مطلوب نیست و من امیدوارم که مسئول این حوزهبیشتر ورود کند و مشکلات را رصد و حل نماید.

photo_2017-06-10_04-56-39

عملکرد برخی مدیران شهرستان را در حد ریاست یک اداره نمی بینم

اسمعیل پور با بیان اینکه بنده تکلیف خود را با ادارات به زودی مشخص می کنم  و  ۸ اداره در راس کارهستند گفت:مدیران اداراتی که درخدمت به مردم کم کاری می کنند بدانند که همه ی ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در جایگاهی که هستیم تاثیرگزار باشیم  و من با ادارات برخورد می کنمو از دادن اعتبار به انها خودداری خواهم کرد..

وی ضمن تشکر از مدیران سختکوش برخی ادارات گفت:، متاسفانه من عملکرد برخی مدیران شهرستان را در حد ریاست یک اداره نمی بینم و تیم بازرسی فرمانداری همواره گزارشات کار ادارات را به من می دهد و از این پس گزارش کم کاری های دولتمردان را به استانداری می دهم و ضمن هم اندیشی با حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و اخذ تصمیمات جدید، اشتباهات بزرگ را رسانه ای میکنیم تا کسی زین پس در خدمت به مردم کوتاهی نکند.

فرماندار فومن از به کار افتادن آتش توپ خانه فرمانداری به طرف رواسای ادرات از هفته آینده خبر داد و گفت: من از برخی ادارت هیچ فعالیتی نمی بینم و با رواسای متخلف باید برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه امروز نظارت برامور آب روستایی ضعیف و آب خوراکی به کشاورزی و کشاورزی به خوراکی وصل است گفت: قرار است سد لاستیکی در این شهرستان داشته باشیم که خبری فعلا نیست.

دکتر اسمعیل پور وجود این همه بنر درشهر را که سیمای شهری را مخدوش میکند ابراز نگرانی نمود و گفت: برای من جایی بنر نزنید…
خودم شخصا برای هر بنری که با نام اسمعیل پور برای تقدیر وتشکر و یا هرچیز دیگر نصب شود اعلام جرم میکنم چرا که خدمت به مردم وظیفه ی ماست و تشکر برای انجام وظیفه ضرورت ندارد.

وی در پایان از ادارات خواست تا ضریب هوشی خود را بالا برده  و ادارات صنعت و معدن و بهداشت و نظارت و … در این ماه ویژه ورود کنند.

فرماندار فومن قیت مرغ را گرانتر از دیگر شهر ها خواند و گفت: متاسفانه اتحادیه تعاونی مرغداری حریف صنعت و معدن است .

ایشان همچنین وضعیت نان را نامطلوب خواند و گفت: نان در این ماه از برکات سفره مسلمانان و نیاز ضروری است پس اتحادیه نان نظارت بر نانواییها را بیشتر کند.

امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فومن  به مشکلات حوزه راه رو ستایی  و آسفالت و پلها  از جمله پل آبونمان رودبارچیره که نیاز به بازسازی دارد  و مشکلات آب و فاضلاب روستایی و شهری ،مشکلات آب کشاورزی و برق  و … پرداخته شد.photo_2017-06-10_04-56-32

 

امروز و در این جلسه از پلیس راه فومنات جناب سروان گراکوهی بخاطر زحماتش تقدیر و سرگرد امیدی به عنوان فرماندهی جدید پلیس راه فومنات معرفی شد./زلیخا صفری راسته کناری