به گزارش صفیر گیلان،علی اکبر اوسط مقدم در اولین جلسه کمیته تخصصی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:برداشتن گام‌های مؤثر و بزرگ در راستای اعتلای بیش از پیش نوسازی مدارس در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی برای آینده سازان این مرز و بوم ضرورتی بسیار مهم است. وی با تاکید […]

به گزارش صفیر گیلان،علی اکبر اوسط مقدم در اولین جلسه کمیته تخصصی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:برداشتن گام‌های مؤثر و بزرگ در راستای اعتلای بیش از پیش نوسازی مدارس در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی برای آینده سازان این مرز و بوم ضرورتی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه تفکر برنامه ریزی در توسعه فضاهای آموزشی باید تفکر برجسته و موثر باشد،افزود:همه باید با تمام توان در جهت ارتقاء اهداف سازمان تلاش کنیم.

DSCN8757

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان از اعضای این کمیته خواست با ارائه نظرات تخصصی و تجربیات خود در تدوین سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدایت و ساماندهی و اجرای فعالیت‌های این اداره کل اثرگذار باشند.

مقدم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای تأمین زیرساخت‌های آموزشی،گفت:تمام تلاش خود را در راستای تامین فضای آموزشی ایمن برای دانش آموزان استان به کار بسته ایم.

وی با اشاره به بحث نگهداری از فضاهای آموزشی،تاکید کرد:باید داشته های خود را قدر بدانیم و فرهنگ نگهداری از فضاهای آموزشی را نهادینه کرده و به صورت جدی به آن بپردازیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان نگهداری از فضاهای آموزشی را از دغدغه‌های مهم خود عنوان نمود و خواستار مشارکت اولیای محترم و دانش‌آموزان در این امر مهم شد.

مقدم در ادامه با اشاره به تغییر معماری مدارس در سال‌های اخیر افزود:مدارس جدید با معماری سنتی و بومی متناسب با اقلیم استان با در نظر گرفتن معماری اسلامی- ایرانی احداث میشوند.

وی با اشاره به بحث تجهیز مدارس گفت:باید تلاش شود بهترین تجهیزات و به روزترین آن در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.