به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نوروز امسال۲۲ هزار و ۲۹۴ نفر فیلم‌های سینمایی اکران شده در سینماهای این استان را به تماشا نشستند گفت: فروش حاصل از بلیت‌های ارائه شده به مخاطبان سینما یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال بوده است. فیروز فاضلی با اشاره به فروش فیلم‌های […]

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نوروز امسال۲۲ هزار و ۲۹۴ نفر فیلم‌های سینمایی اکران شده در سینماهای این استان را به تماشا نشستند گفت: فروش حاصل از بلیت‌های ارائه شده به مخاطبان سینما یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال بوده است.

فیروز فاضلی با اشاره به فروش فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان اظهار کرد: سینماهای گیلان نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته پرمخاطب‌تر شده بودند و امیدواریم این روند فرهنگی در سال جدید افزایش بسیاری یابد.

وی با بیان اینکه فیلم‌های اکران شده در نوروز ۹۶ در سینماهای میرزاکوچک و سپیدرود رشت، ۲۲ بهمن، شهر سبز لاهیجان، رودبار و انزلی بوده است، گفت: گشت دو، خوب، بد، جلف، یک روز بخصوص، ماجرای نیمروز و سه بیگانه از جمله فیلم‌های اکران شده سینماهای گیلان در نوروز امسال بوده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۲۹۴ نفر در ایام نوروز فیلم‌های سینمایی اکران شده را به تماشا نشستند، تصریح کرد: فروش حاصل از بلیت‌های ارائه شده به مخاطبان یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه چهره سینماهای گیلان با افزایش مخاطب نسبت به سال‌های گذشته دگرگون شده و رقم مخاطبان افزایش یافته، اما رونق پایدار نیاز به آسیب‌شناسی و برنامه ریزی دارد.

گیلان اکنون دارای ۹ سینما با ۱۰ سالن فعال است./خبرگزاری فارس