به گزارش صفیر گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی در بازدید از کلانتری ۱۲ لاهیجان و دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال نو به کارکنان انتظامی لاهیجان، زحمات و فعالیت‌های آنان را مورد تقدیر قرار داد. این مقام ارشد انتظامی استان، با اشاره به شعار سال ۹۷ «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: تحقق این […]

 

به گزارش صفیر گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی در بازدید از کلانتری ۱۲ لاهیجان و دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال نو به کارکنان انتظامی لاهیجان، زحمات و فعالیت‌های آنان را مورد تقدیر قرار داد.

این مقام ارشد انتظامی استان، با اشاره به شعار سال ۹۷ «حمایت از کالای ایرانی»، افزود: تحقق این شعار مهم و مفید، حضور جدی همه نهادها و دستگاه‌ها در صحنه و همچنین همکاری مستمر مردم را می‌طلبد.

وی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از راهبردهای مفید برای حمایت از کالای داخلی دانست و بیان کرد: قاچاق، ضربه مهلکی برای رشد، توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور است.

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه تنها اقدامات قهری از سوی پلیس نمی‌تواند ریشه پدیده شوم قاچاق در جامعه را خشک کند، خاطرنشان کرد: باید به کمک اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی، زمینه مبارزه با قاچاق فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس اقدامات پیشگیرانه را به اقدامات عملیاتی و انتظامی ترجیح می‌دهد، تصریح کرد: به کمک پیشگیری اجتماعی می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرد.

سردار اسحاقی امنیت پایدار را ثمره تعامل مستقیم پلیس با شهروندان دانست و افزود: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ورود بیش از ۵ میلیون مسافر نوروزی به استان گیلان در نوروز ۹۷، خاطرنشان کرد: با وجود ورود گسترده مسافران به استان، ترافیک در معابر مختلف گیلان بدون مشکل مدیریت شده است.