به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در دیدار با کارکنان بهزیستی که در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد ؛ با اشاره به همزمانی ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و هفته بهزیستی افزود :  کارکنان بهزیستی با روح و جان انسان ها ارتباط دارند و فعالیت در این سازمان بایستی با عشق انجام گیرد. وی […]

 به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در دیدار با کارکنان بهزیستی که در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد ؛ با اشاره به همزمانی ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و هفته بهزیستی افزود :  کارکنان بهزیستی با روح و جان انسان ها ارتباط دارند و فعالیت در این سازمان بایستی با عشق انجام گیرد.

وی با بیان اینکه بانوان جامعه کانون عاطفه و محبت هستند و این موضوع یکی از دلایل حضور پررنگ این قشر در بهزیستی و نهادهای وابسته است افزود : افزایش کارایی و پیشبرد اهداف سازمانی به کارکنان این مجموعه بزرگ در کشورمان بستگی دارد .

نماینده عالی دولت در شفت یکی از دلایل مهم وجود افراد کم توان جسمی و ذهنی را عدم آگاهی خانواده ها برشمرد و افزود : آموزش و فرهنگ سازی در جامعه به کاهش آمار معلولان کمک شایانی خواهد نمود.

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی شفت کمترین گزارش های منفی را در بین ادارات خدماتی شهرستان دارد افزود : استمرار در ارایه خدمات ، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از تاکیدات دکتر جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان است که باید مورد توجه یژه قرار گیرد .

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات پروژه ۴۸ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی در شفت اشاره و تاکید نمود : مطالبات به حق خانواده های معلول در حال پیگیری توسط مسوولین شهرستانی و استانی است .

گفتنی است در پایان با اهدای هدیه از کارکنان بهزیستی شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد .