صفیر گیلان؛به مناسبت دهه فجر، دومین دوره از المپیاد ورزشی بین المللی در رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور تیم های باشگاهی کشور آذربایجان، منتخب باشگاه های استان گیلان، اردبیل و آستارا، به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته شهرستان آستارا برگزار شد. عظیم جمادی، مربی اسبق تیم ملی نونهالان و نوجوانان […]

صفیر گیلان؛به مناسبت دهه فجر، دومین دوره از المپیاد ورزشی بین المللی در رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور تیم های باشگاهی کشور آذربایجان، منتخب باشگاه های استان گیلان، اردبیل و آستارا، به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته شهرستان آستارا برگزار شد. عظیم جمادی، مربی اسبق تیم ملی نونهالان و نوجوانان کاراته کشور که با ۱۲ نفر از ورزشکاران خود از باشگاه اندیشه به عنوان نماینده شهرستان فومن در این مسابقه حضور داشتند.

ایشان با اشاره به سطح کیفی بالای این مسابقه در آستارا به انتقاد از مسئولین شهرستان فومن مبنی بر عدم همکاری و حمایت های خود از ورزشکاران و آینده سازان ورزش کاراته کشور پرداخت.
جمادیبا ابراز تاسف از اینکه  یک هفته دنبال فرماندار شهرستان جهت حمایت یا کمک مالی گشتم  آن هم دریغ از ۱۰۰ هزار تومان افزود: اینکه درخواست بکنی و  هیچ کمکی دریافت نکنید بسیار جای تاسف دارد.
سرمربی اسبق تیم ملی کاراته کشور تصریح کرد: در طی چند سال اخیر ورزشکاران کاراته شهرستان در تورنمنت های متعددی شرکت کرده و هربار هم با مدال های رنگارنگ کسب کرده و هر بار هم با هزینه خانواده هایشان شرکت کردند.
وی ادامه داد: وقتی امروز مسئولین شهرستان هیچ اهمیتی به ورزشکاران رشته کاراته نمیدهند چگونه مدیری هستند که میخواهند شعار دولت و تدبیر امید را جامعه عمل بپوشانند.
جمادی ضمن گلایه از برخی مسئولین شهرستان خاطر نشان کرد: در تورنمنت آستارا تیم باشگاهی جمهوری آذربایجان متشکل از ۲۰۰ ورزشکار و به گفته مربی تیم با مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در مسابقات حضور داشتند.
جمادی اضافه کرد: خوشحالیم از اینکه ورزشکاران فومنی در مجموع با کسب سه مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز خوش درخشیدند.
سرمربی اسبق تیم ملی کاراته کشور با اشاره به توانمندی های شهرستان فومن در برگزاری چنین مسابقاتی و پرورش استعدادهای کاراته، با گلایه از عدم برنامه ریزی صحیح برای توسعه ورزش شهرستان فومن افزود: علیرغم یکسان بودن سطح امکانات در شهرستان فومن در مقایسه با سایر شهرستانها از جمله رشت، بندر انزلی و آستارا، آن طور که در خور توجه این شهرستان است، به ورزشکاران آن رسیدگی نمی شود.

جمادی به نزدیک شدن به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرساشاره و افزود:، باید به متولیان ورزش شهرستان فومن و قهرمان پروران آن بهای بیشتری داده شود.

photo_2018-02-18_09-49-31

جمادی که خود قهرمانی مسابقات کاراته پیشکسوتان جهان در کشورهای اسلوونی و آلمان را در کارنامه دارد ودرطی چند سال اخیر ورزشکاران زیادی را به تیم ملی کشور معرفی کرده است تصریح کرد:شایسته است مسئولین اداره تربیت بدنی فومن و دیگر مسئولین، نسبت به تشکیل شورای ورزش شهرستان و حمایت مالی ورزشکاران آن اقدام نمایند.
شایان ذکر است که در این دوره از مسابقات در مجموع حدود ۷۰۰ ورزشکار و ۲۰۰ ورزشکار از آذربایجان به رقابت پرداختند.
جمادی ضمن قدردانی از همه نونهالان کاراته تیم اعزامی خود یادآورشد:
با توجه به اینکه درتمامی مسابقات ورزشکاران ما با هزینه های شخصی شرکت کردند هیچ وقت هیچ تقدیر و تجلیلی هم از آنها نشد برای آینده نیز از آنها و بخصوص کاندیداهای نمایندگی مجلس و شورایی انتظاری نداریم که برای کسب آرا به سراغ ما می آیند.
شایان ذکر است در پایان این مسابقات تیم کاراته شهرستان فومن متشکل از ۱۲ ورزشکار با کسب عناوین ۳ طلا، ۵نقره و ۴ برنز کسب کردند.