به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛مظفر نیکومنش نائب رئیس شورای شهر رشت در مراسم بهره برداری از ۴ پروژه آب های سطحی ۱-پاره بیجار۲-شهرک حمیدیان-بلوار شهید موسی پود۳-مسیر زرجوب-شریعتی-مطهری۴-مسیر گلزاران-بلوار شهید قلی پوربا اشاره به اینکه من امروز بسیار خوشحالم که در جمع بچه محله های خودم هستم گفت:من افتخار می کنم به اهالی […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛مظفر نیکومنش نائب رئیس شورای شهر رشت در مراسم بهره برداری از ۴ پروژه آب های سطحی ۱-پاره بیجار۲-شهرک حمیدیان-بلوار شهید موسی پود۳-مسیر زرجوب-شریعتی-مطهری۴-مسیر گلزاران-بلوار شهید قلی پوربا اشاره به اینکه من امروز بسیار خوشحالم که در جمع بچه محله های خودم هستم گفت:من افتخار می کنم به اهالی این منطقه و خادم  مردمان زحمت کش  و حاشیه نشین هستم.

نیکومنش  از حضورش در این منطقه با همراهی جناب مقصودی و دیگر خیابانها شهر رشت و بررسی مشکلات این چنینی گفت:آبهای سطحی مشکل منطقه حاشیه نشینی است و ما به وعده هایی که دادیم عمل و کارها در حال اجراء است.

ایشان مردم منطقه پاره بیجار را مردمان زحمت کش و فعال و بسیار قانع خواند و گفت: مردمان حاشیه نشین زیاد خواه نیستند .

وی امیدوار شد تا امکانات شهری به مناطق محروم هم مساوی برسد و قول داد تا بعد از اتمام لوله گذاری اسفالت خیابان و کوچه های فرعی هم در کمترین زمان اجرایی شود.

وی خیابان پاره بیجار را متصل به جاده جیرده خواند و گفت:چون مسیر،محل عبور فشار قوی است فضای خیابان بسیار باز و با شن ریزی می توان  این خیابان را به بلوار شهید افتخاری وصل و  بار ترافیکی شهر راکاهش داد.

نیکومنش عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه در شهر رشت ۲۳ نقطه با مشکلات آب سطحی مواجه بودند و با روش لوله گذاری ما جمع آوری آبهای سطحی را در اجرا داشتیم گفت: این نقاط با درخواستها به ۳۴ نقطه رسید که  برای این کار مبلغ ۱۱۰ میلیارد  تومان اعتبار هزینه شده است.

در میان صحبتهای نیکومنش شهردار رشت زیر گوش مقصودی شهردار منطقه ۴ مطلبی را مطرح و نیکومنش گفت: اهالی پاره بیجار شهردار هم اکنون قول اسفالت منطقه را دادند .

در این زمان  مردمانی که با کف زدنها از ثابت قدم تقدیر و تشکر و گل علیزاده پیشکسوتی از اهالی منطقه  بلند شد و گفت: جناب شهردار ما خیلی از شما تعریف شنیده بودیمو دوست داشتیم شما را ببینیم و امروز اعلام می کنیم که جناب ثابت قدم در قلب ما هستی .

وی گفت:جناب شهردار مشکل ما حاشیه نشینی است به حاشیه نشینان بیشتر رسیدگی کنید.

امروز در مراسم افتتاح چهار پروژه جمع آوری آب های سطحی در رشت، سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر، مظفر نیکومنش نائب رییس شورای اسلامی، فاطمه شیرزاد و رضا رسولی از اعضای شورای اسلامی رشت حضور داشتند.

 

 

 

photo_2017-01-21_11-01-42photo_2017-01-21_11-02-10photo_2017-01-21_11-01-53photo_2017-01-21_11-01-34