به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛همزمان  با سراسر کشور جشن بزرگ پیروزی انقلاب و اجرای برنامه های دهه فجر در شهرستان املش امروز آغاز شد. در شهرستان املش با حضور یو نس محمودی فرماندار این شهرستان و مدیران و مسئولان ابتدادر گلزار مطهر شهدای املش حضور یافته و گلزار منور و معطر شهدا که به  تازگی […]

 به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛همزمان  با سراسر کشور جشن بزرگ پیروزی انقلاب و اجرای برنامه های دهه فجر در شهرستان املش امروز آغاز شد.

در شهرستان املش با حضور یو نس محمودی فرماندار این شهرستان و مدیران و مسئولان ابتدادر گلزار مطهر شهدای املش حضور یافته و گلزار منور و معطر شهدا که به  تازگی بازسازی و مرمت شده بود را با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  افتتاح نمودند.
همچنین دراین شهرستان امروز مسئولان در زنگ انقلاب که در روستای جیر گوابر در مدرسه نرجس حضور پیدا  و زنگ آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب را به صدا در اوردند.
فرماندار و مسئولان شهرستان املش در ادامه از نمایشگاه کالای فرهنگی (روزنامه تاریخی ایام انقلاب  و صنایع دستی و….)بازدید نمودند.
نماینده عالی دولت در شهرستان املش  بهمراه اعضاء شورای تأمین و کلیه مدیران دستگاهای اجرایی به دیدار حجت الاسلام والمسلبمین محمد صفری امام جمعه محترم شهرستان املش رفته و از بیانات  و سخنان ایشان بهرمند شدند.
۲۰۱۷۰۱۳۱_۰۸۵۱۳۸ ۲۰۱۷۰۱۳۱_۱۱۵۵۱۵ ۲۰۱۷۰۱۳۱_۰۹۴۴۱۳ ۲۰۱۷۰۱۳۱_۰۸۴۵۲۲