به گزارش صفیر گیلان، مسابقات تکواندو بسیجیان با ۱۰۰ ورزشکار از شفت، فومن و رشت در سالن شهید ربیعی شهرستان شفت برگزار شد. این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و به دلیل تقارن این هفته با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در هفته دولت برگزار شد. گفتنی است اساتید برتر استانی […]

به گزارش صفیر گیلان، مسابقات تکواندو بسیجیان با ۱۰۰ ورزشکار از شفت، فومن و رشت در سالن شهید ربیعی شهرستان شفت برگزار شد.

این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و به دلیل تقارن این هفته با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در هفته دولت برگزار شد.

گفتنی است اساتید برتر استانی و کشوری در این مسابقات و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار که در پایان این مسابقات یک روزه به ترتیب تیم های شفت ، فومن و رشت به مقام اول تا سوم رسیدند.

در پایان به ورزشکاران برتر هر وزن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم به ویژه شهید «محسن حججی» جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین لازم به ذکر است که مسابقات استانی ووشو بسیجیان نیز در شهرستان ماسال در حال برگزاری است که دو ووشوکار بسیجی از شهرستان شفت به مرحله نیم نهایی راه یافتند.