به گزارش صفیر گیلان؛  ۱۴ مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی طی مراسمی در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» باحضور علاءالدین رفیع زاده رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تجلیل شدند. در این […]

به گزارش صفیر گیلان؛  ۱۴ مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی طی مراسمی در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» باحضور علاءالدین رفیع زاده رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، علی اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، تجلیل شدند.

در این مراسم که عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان ، حسن اسماعیل زاده سرپرست مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و رقیه غلامی کارشناس ارزیابی عملکرد و مسئول آمار و سامانه ها نیز حضور داشتند ، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از میان ۵۱ دستگاه استانی ، به عنوان دستگاه برتر و برگزیده انتخاب گردید.

شایان ذکر است که این انتخاب بر اساس ارزیابی عملکرد شاخصهای عمومی و اختصاصی که از سوی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، سازمان امور استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان ابلاغ گردیده بود، می باشد.