مدیر آموزش و پرورش فومن ۱۳ آموزشگاه برای اسکان نوروزی ۹۶ تجهیز می شود. مدیر آموزش‌وپرورش فومن گفت:۸۴ کلاس درس در قالب ۱۳ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در فومن تجهیز خواهد شد. به گزارش صفیر گیلان ، عباس رجب پور مدیر آموزش و پرورش فومن و رئیس ستاد اسکان مسافران نوروز در فومن در […]

مدیر آموزش و پرورش فومن
۱۳ آموزشگاه برای اسکان نوروزی ۹۶ تجهیز می شود.
مدیر آموزش‌وپرورش فومن گفت:۸۴ کلاس درس در قالب ۱۳ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در فومن تجهیز خواهد شد.

به گزارش صفیر گیلان ، عباس رجب پور مدیر آموزش و پرورش فومن و رئیس ستاد اسکان مسافران نوروز در فومن در جلسه ستاد اسکان اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش فومن همه‌ ساله در ایام عید نوروزی پذیرای همکاران فرهنگی و همچنین مسافران نوروزی برای اسکان است.

وی افزود: امسال با تجهیز ویژه و مناسب مدارس تمام تلاش خود را بکار بستیم   تا ماندگاری مسافر درشهرستان را افزایش دهیم

رجب پور ماندگاری بیشتر مسافر و گردشگر برای توسعه اقتصادی شهرستان مفید و مؤثر خواند و اظهار کرد؛ مسافران  می‌تواند به اقتصاد مردم  شهر کمک شایانی داشته باشد.

مدیر آموزش‌ و پرورش فومن تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان فومن از مناطق گردشگری همچون شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان و….. برخوردار است و یکی از قطب های گردشگری استان گیلان محسوب می باشد ، ستاد اسکان با تمامی امکانات موجود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهد بود.

وی از آماده شدن ۸۴ کلاس درس در قالب ۱۳ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از این مدارس ۲۵ کلاس در گروه (الف) و ۵۹ کلاس در گروه (ب) و همچنین اردوگاه شهید مطهری و خانه معلم ماسوله برای مسافران نوروزی آماده‌ خواهد شد.

IMG_4847