به گزارش صفیرگیلان، یوسف نیک انجام با اشاره به اینکه نخستین همایش استانی شعر شکوفه ها ی بهمن همزمان با دهه فجر امسال در  شهرستان فومن برگزار می شودگفت:اختامیه همایش همزمان با دهه فجر و در روز ۱۹ بهمن ماه  در سالن شهدای خدمتگزار  این اداره برگزار می شود. وی تصریح کرد : فراخوان شرکت برای علاقه مندان در […]

 

به گزارش صفیرگیلان، یوسف نیک انجام با اشاره به اینکه نخستین همایش استانی شعر شکوفه ها ی بهمن همزمان با دهه فجر امسال در  شهرستان فومن برگزار می شودگفت:اختامیه همایش همزمان با دهه فجر و در روز ۱۹ بهمن ماه  در سالن شهدای خدمتگزار  این اداره برگزار می شود.

وی تصریح کرد : فراخوان شرکت برای علاقه مندان در این همایش از هفتم دی ماه جاری منتشر شده  و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد افزود: شرکت برای عموم در این همایش آزاد و هیچ محدودیت سنی ندارد است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، در ادامه  با بیان  اینکه  این همایش  با  همکاری  انجمن  شعر  و ادب رودکی بوده افزود:  پاسداشت یاد و خاطره دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی  از اهداف برگزارکنندگان این همایش می باشد .

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند اشعار خود را تا تاریخ ۳۰ دی ماه جاری به دبیرخانه این همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ارسال کنند.

نیک انجام همچنین با تأکید بر اینکه از هر شاعر یک شعر پذیرفته می شود، تصریح کرد: موضوع این اشعار باید دهه فجر و انقلاب اسلامی و در سه قالب کلاسیک، نیمایی و سپید سروده شده و جدیدترین اثر شرکت کننده بوده و در همایش  و یا جشنواره دیگر با این اثر شرکت نکرده باشد.

 وی افزود: از آثار برگزیده توسط داوران استانی و ملی در اختتامیه این جشنواره در روز ۱۹ بهمن ماه تجلیل خواهد شد.

این مسوول در  پایان  با اشاره  به دعوت از شاعران و هنرمندان استانی برای این همایش، گفت: سید حمیدرضا برقعی مهمان ویژه این همایش میباشد.

  نیک انجام تصریح کرد:برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، سخنرانی و نقد و بررسی و همچنین تجلیل از مادران شهدای هنرمند از جمله برنامه های  پیش بینی شده این  همایش خواهد بود.