به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ مهندس فتح اللهی صبح امروز همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با حضور در اداره منایع طبیعی شهرستان صومعه سرا بهمراه جمعی از مسئولین ، با رییس و کارکنان این مجموعه دیدار و از نزدیک فرا رسیدن هفته منابع طبیعی را به ایشان تبریک گفت. فرماندار صومعه سرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛ مهندس فتح اللهی صبح امروز همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با حضور در اداره منایع طبیعی شهرستان صومعه سرا بهمراه جمعی از مسئولین ، با رییس و کارکنان این مجموعه دیدار و از نزدیک فرا رسیدن هفته منابع طبیعی را به ایشان تبریک گفت.

فرماندار صومعه سرا همچنین به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری به پارک ساحلی تولمشهر رفته و در فضای سبز این پارک به کاشت نهال  و نیز ندامتگاه تربیتی غرب گیلان(زندان ضیابر) رفت و در این  اماکن اقدام به کاشت نهال کرد.

لازم به ذکر است منابع طبیعی  شهرستان صومعه سرا در این روز حدود ۱۲۰۰۰ اصله نهال در بین ادارات مدارس دانشگاهها و نماز جمعه بصورت رایگان جهت کاشت هدیه تا  ترویج فرهنگ درختکاری در بین مردم نهادینه شود. download (13)download (12)download (10) download (11)