مهدوی با اشاره به اینکه جبهه مومنانه در فضای باید شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: نهضت مواسات باید به صدمه‌دیدگان دینی در فضای مجازی کمک نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در نشست تشکیلاتی تبیین نقشه راه عملیات رزمندگان سایبری در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه میدان جدی تهاجم فرهنگی فضای مجازی است و دشمن زمین مبارزه را تعیین کرده است، اظهار کرد: باید در این میدان جنگ فورا خود را سامان دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی، دشمن در فضای مجازی حتی تحمل دیدن تصویر وی را نداشت، تصریح کرد: برای فرهنگ قرآنی و دینی در حوزه فضای مجازی باید جدی ورود کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی در مقابله با ویروس کرونا به خودی ورود کردند، افزود: بخش عمده انتشار ویروس منحوس بی‌حیایی بخش در فضای مجازی است که روح خانواده را مورد اذیت قرار می‌دهد.

مهدوی با اشاره به اینکه جبهه مومنانه در فضای باید شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: نهضت مواسات باید به صدمه‌دیدگان دینی در فضای مجازی کمک نماید.

وی تاکید کرد: در جنگ رسانه‌ای مراقبت ویژه نیاز دارد و باید به خانواده‌ها آموزش لازم داده شود.

در ادامه مراسم مذکور، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده با اشاره به اینکه بحث حوزه فضای مجازی و رسانه دارای اهمیت بسیاری است، اذعان کرد: یکی از جنگ‌هایی که نیاز داریم به آن وارد شویم روایت‌گری در فضای مجازی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه روحانیون مستقر به عنوان رزمندگان سایبری اسلام با ما همکاری خواهند داشت، افزود: رزمندگان سایبری آموزش‌های مرتبط با فعالیت در فضای مجازی را فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: با تشکیل این قرارگاه با استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در استان و جوانان زیر نظر آن‌ها گروه‌هایی تشکیل می‌شود که در سطح فضای مجازی به دنبال تبلیغ دین، قرآن و فرهنگ اسلامی باشند.

رضازاده با بیان اینکه تاکنون ۱۵ روحانی مستقر در استان گیلان اعلام آمادگی و نیروهای خود را نیز در این زمینه معرفی کرده اند، ادامه داد: باید به تبلیغ دین کمک کنیم و باید بدانیم که از کجا شروع می‌کنیم و به دنبال چه هستیم.

رضازاده با تاکید بر اینکه این افراد در پنج گروه خانواده، سیاسی، اخلاقی، جبهه مقاومت و رهبری ساماندهی خواهند شد، عنوان کرد: برای هر گروهی راهبر و یا راهیار تعیین و برنامه‌ها تدوین شده و اقدامات بر اساس آن برنامه‌ها انجام می‌شود.