به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛دکتر مهرداد توکلی  رئیس دانشگاه پیام نور فومن  از انتقال دانشجویان پیام نور فومن به ساختمان جدید در روز ۱۶ آذر و همزمان با روز دانشجو خبر داد و گفت:به علت وجود مشکلات متعدد در ساختمان اجاره ای داشگاه پیام نور فومن این دانشگاه به ساختمان  جدید در مسیر جاده ای فومن به رشت […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛دکتر مهرداد توکلی  رئیس دانشگاه پیام نور فومن  از انتقال دانشجویان پیام نور فومن به ساختمان جدید در روز ۱۶ آذر و همزمان با روز دانشجو خبر داد و گفت:به علت وجود مشکلات متعدد در ساختمان اجاره ای داشگاه پیام نور فومن این دانشگاه به ساختمان  جدید در مسیر جاده ای فومن به رشت در روستای سند  جهت رفاء حال دانشجو انتقال یافت.

توکلی از همکاری مسئولان استانی جناب دکتر صادقی  و فرماندار شهرستان  دکتر اسماعیل پور  و نماینده شهرستان جناب افتخاری به خاطر توجه ویژه به دانشگاه پیام نور تقدیر نمود و گفت: امیدواریم دانشجویان محترم از انتقال در این فصل از سال ما را ببخشندزیرا ما با تمام توان سعی کردیم تا ساختمان جدید با امکانات برای دانشجو مهیا شود.

دانشگاه پیام نور به عنوان ابر دانشگاه دولتی ایران

دانشگاه پیام نور به عنوان ابر دانشگاه دولتی ایران و مولود انقلاب اسلامی با شعار آموزش برای همه،همه زمان و همه مکان از دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است.

امروزه دانشگاه پیام  نور با جضور میلیونی دانشجو یان در مقاطع مختلف کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری نقش بی بدیل در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارامد ایفا می کند و از بازوان قدرتمند وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است.
دانشگاه پیام نور توانسته با عمر کوتاه و پر بار خود تاثیراتی چشمگیر در عرصه علمی و فرهنگی ،آموزشی، تحقیقات و  در سراسر کشور داشته  و عدالت آموزشی را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برقرار کند  .
دانشگاه پیام نور در نقاط کشور با بهرمندی از ساختمان و امکانات جهت رفاء حال دانشجو و دادن سرویس توانسته جذب دانشجو را در هر شهرستان در حد ایده ال به خود اختصاص دهد و اما…..
تا چند روز پیش دانشگاه پیام نور فومن در قاب نگاه دانشجو!!!!!
تا چند روز پیش و قبل از حضور دکتر توکلی به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور فومن اگر  در گذر از شهر فومن و با نگاه به مراکز و نهاد های دولتی و آموزشی و رفاحی نگاهتان به دانشگاه پیام نور فومن می رسیدمی دیدید که دانشجویان این دانشگاه صرفا برای علم اموزی امدند نه چیز دیگر..
زیرا فضای این دانشگاه در درب ورودی خود نام چندین نهاد و ارگان را با تابلوهای کم رنگش یدک می کشید از جمله دانشگاه پیام نور،مرکز آموزشی بهورزی فومن،کلینیک بیمارستان امام حسن مجتبی و تابلوهایی که با اهن سرد و سفیدش حس کنجکاویتان را بیشتر می کرد و از ته دلتان به حال این دانشجویان  اهی می کشیدید.
حضور کارگران در بخشی از حیات که در حال ساخت و ساز ساختمان جدید کلینیک بیمارستان بودند  و در سمتی دیگر جوانان بهورز را که با لباسهای سفیدشان در حال رفت و امد و در جای جای این محوطه دانشجویانی بی ادعا و جویای علم را و در گوشه ی نیز سالن ورزشی شبکه بهداشت،کانون بازنشستگان شبکه بهداشت،پارک وسایل نقلیه اطباء و اساتید و کارکنان و منزل سرایداری و در جای ،جای این فضا که بماند…….

اما با پیگیری رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان دکتر توکلی و توجهات دکتر اسماعیل پور فرماندار فومن و توجهات مسئولان استانی از جمله دکتر صادقی  همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو  دانشجویان  پیام نور فومن به مکانی جدید انتقال یافتند.

از امروز دانشجویان پیام نور فومن در مرکز دانشگاه پیان نور واقع در روستای سند در مسیر جاده فومن به رشت منتقل شدند.

شایان ذکر است که در ساختمان جدید با تمام تلاش مسئولان سعی شده تا خدمات دهی به دانشجویان در حد ایده آل مهیا شود.

شایان ذکر است که  ساختمان جدید دانشگاه پیام نور فومن با ۴۰ درصد پیشرفت در سه طبقه با ۲۳۰۰ متر زیر بنا در حال احداث است که در مراسم کلنگ زنی این دانشگاه قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه پیام نور کشور و معاونین ایشان حضور داشتند.

دانشگاه پیام نور را با پنج رشته کارشناسی و حدود ۱۰۰۰ دانشجو ی فعال با سه عضو هیئت علمی و استادمدعو و  تعداد زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه در آزمونهای قضاوت ،وکالت و … طی چند سال شرکت داشته و امروز مشغول به کار هستند..

شایان ذکر است که گزارش تصویری این خبر همزمان با جابجایی و چیدمان و کار مسئولان در ساختمان جدید است

تهیه گزارش ؛زلیخا صفری دانشجوی پیام نور فومن

photo_2017-12-02_20-33-00

photo_2017-12-02_20-32-39   photo_2017-12-02_20-32-48 photo_2017-12-02_20-33-00 photo_2017-12-02_20-36-02   photo_2017-12-02_20-35-56photo_2017-12-02_20-33-25photo_2017-12-02_20-33-07 photo_2017-12-02_20-36-17