به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیرگیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با اعضای کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر گیلان متشکل از خبرنگاران و شورای روابط عمومی استان  اظهار کرد: اهل قلم باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و پیش پا افتاده، به بیان حقایق و دستاوردهای نظام بپردازند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیرگیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در دیدار با اعضای کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد دهه فجر گیلان متشکل از خبرنگاران و شورای روابط عمومی استان  اظهار کرد: اهل قلم باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و پیش پا افتاده، به بیان حقایق و دستاوردهای نظام بپردازند.

وی افزود: نشان دادن حقایق که در بگیرنده توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب و نقاط قوتی است که در نظام وجود دارد، امید و خودباوری را در جامعه تزریق کرده و مردم را به نظام جمهوری اسلامی و اصالت انقلاب باورمند تر می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اهالی رسانه باید تفکری را در جامعه رواج دهند که برای مردم تکیه گاه روحی ایجاد کند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از رسانه ها و اهالی قلم به جای آنکه مروج تفکرات برگرفته از دین کامل اسلام باشند، بازگو کننده نظرات نظریه پردازان غربی می شوند.

آیت الله قربانی ادامه داد: هر تفکری که اهالی قلم ترویج می دهند، تفکر حاکم جامعه خواهد شد به همین دلیل باید تفکر الهی در جامعه ترویج داده شود تا برای مردم ایجاد تکیه گاه روحی کرده و توان آنها را برای مقابله با مشکلات بالا ببرد.

وی خاطرنشان کرد: اهالی قلم با ابزاری که در دست دارند و با بیان حقایق می توانند فضایی امیدبخش و آرامش بخش برای جامعه به وجود بیاورند و مردم را به انقلاب امیدوار کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای اینکه هر آنچه به برکت انقلاب به دست آمده است را به مردم نشان داده و جایگاه و موقعیت فعل کشور را یاد آور شد.

آیت الله قربانی تأکید کرد: نباید وقت مردم را صرف مسائل بیهوده و حاشیه ای کنیم بلکه باید با نشان دادن توانمندی های نظام، به تقویت روحیه جهادی و انگیزه برای دفاع از انقلاب در بین جوانان پرداخت.