‍ به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛در ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان املش خانواده جانبازان و شهدا از نگاه مسئولان دور نمانده و امروز دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با جانبازان و خانواده های معزز آنان توسط فرماندار و مسئولین شهرستان املش صورت گرفت. بمناسبت دهه فجر فرماندار و مسئولین شهرستان از […]


به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛در ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان املش خانواده جانبازان و شهدا از نگاه مسئولان دور نمانده و امروز دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با جانبازان و خانواده های معزز آنان توسط فرماندار و مسئولین شهرستان املش صورت گرفت.
بمناسبت دهه فجر فرماندار و مسئولین شهرستان از دو جانباز سرافراز ۷۰٪ و یک خانواده محترم شهید دیدار کردند.
در ادامه از پروژه آبرسانی مسکن مهر بهره برداری بعمل آمد.
در آغاز برنامه های امروز (یکشنبه) ۱۷ بهمن ماه یونس محمودی فرماندار شهرستان املش بهمراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فرماندهی نیروی انتظامی ، رییس عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی و دیگر مدیران شهرستان از لقمان اسماعیلی جانباز ۷۰٪ دیدار بعمل آمد.
در این دیدار که همسر جانباز  نیز حضور داشت ، محمودی با توجه به روز پرستار از همسر جانباز اسماعیلی بعنوان اسطوره های ایثار ، صبر ومقاومت یاد کردند و افزودند : کاری که همسران جانبازان انجام میدهند کمتر از خود ایثار و فداکاری جانبازان عزیز نیست.
محمودی افزود : پرستاری از جانبازان ، آن هم با درصد بالا اجری مضاعف در نزد پروردگار دارد که هرگز ضایع نخواهد شد.
در ادامه لقمان اسماعیلی جانباز ۷۰٪ ضمن تقدیر و تشکر حضور فرماندار و مسئولین و ابراز خوشحالی و خرسندی از این دیدار گفت : تنها انتظاری که ما جانبازان و ایثارگران از مسئولان نظام داریم اینست که پیرو راه امام خمینی(ره) و پشتیبان ولایت فقیه باشند.
در ادامه برنامه ها فرماندار بهمراه مسئولان به دیدار مادر  محترم شهید سیف الله حیدرزاده رفته و از وی نیز دلجویی کرده  و برایش صبر و سلامتی را از خداوند منان خواستار شدند.

دیدار با جانباز ۷۰٪ ابراهیم سعیدپور  از دیگر برنامه های امروز  مسئولان شهرستان املش بود.
فرماندار شهرستان بهمراه مسئولین پس از حضور در منزل ابراهیم سعید پور ، با وی و همسر و فرزند ایشان نیز دیدار و گفتگویی صمیمانه داشتند.
محمودی با ابراز خوشحالی از دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران افزود : برای ما مسئولان دیدار با شما موجب روحیه بخشی و ایجاد انگیزه خدمت بیشتر میشود.
محمودی در دیدار با سعیدپور جانباز ۷۰٪ گفت : اینکه اکنون امنیت و آرامش داریم مرهون فداکاری و ایثار شما جانبازان و خصوصاً زحمات و فداکاری های همسرانتان است.
همه مسئولان باید خود را مدیون و مرهون خون شهدا ، و فداکاری جانبازان و خانواده های آنان بدانند.
امروز  افتتاح پروژه آبرسانی مسکن مهر شهرستان املش با اعتباری معادل ۳٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  از دیگر برنامه ها بود.

photo_2017-02-05_08-34-40 photo_2017-02-05_08-34-45 photo_2017-02-05_08-34-50 photo_2017-02-05_08-35-11 photo_2017-02-05_08-35-05