صفیر گیلان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدر مصلحی صبح امروز در یادواره نخستین شهدای صالحین کشور در رشت اظهار داشت: همه شهدا اعم از شهدای انقلاب، مدافعان حرم و شهدای صالحین کشور دارای پیشینه شناختی و معرفتی بودند. وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ریزش بسیاری از افراد به‌واسطه پست و مقام در دوران پس از انقلاب اسلامی تصریح […]

صفیر گیلان؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدر مصلحی صبح امروز در یادواره نخستین شهدای صالحین کشور در رشت اظهار داشت: همه شهدا اعم از شهدای انقلاب، مدافعان حرم و شهدای صالحین کشور دارای پیشینه شناختی و معرفتی بودند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ریزش بسیاری از افراد به‌واسطه پست و مقام در دوران پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: در صورتی که انسان شهوت ثروت و مقام داشته باشد و خود را اسیر آن کند در آن حل می‌شود.

مصلحی با بیان اینکه اهل ایمان نباید یهود و نصاری را پیروی کنند گفت: قرآن  تاکید می‌کند کسانی که مؤمن و معتقد و انقلابی هستند باید ولایتمداری پیشه کرده و از پیروی یهود و نصاری که همان آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز هستند دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سیاستمداران داخلی همواره چشم به دست آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دارند، ابراز داشت: براساس آیات قرآن پیروی از خدا و پیامبر ضروری است اما قلب و نیت پیروان یهود و نصاری مریض است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه هر جامعه‌ای که به دین خدا و پیروان راستینش متوسل شود از امت اسلامی خواهد بود و حزب‌الله است که بر تمام قدرت‌ها غلبه می‌کند افزود: خدا وعده امداد و‌ هدایت را پیروانش داده است.

مصلحی خاطرنشان کرد: سیستم‌های اطلاعاتی غرب از جمله سازمان‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلستان مصصم هستند تا در هر نقطه‌ای از منطقه مقابل گسترش تفکر انقلاب اسلامی بایستند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به حذف رشته هسته‌ای در کنکور اظهار داشت: برخی اشتباهات مسئولان و دولتمردان است که موفقیت دشمن در برخی از طرح‌های از پیش‌تعیین شده را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا ایران و آمریکا را پای یک میز مشترک بنشاند افزود: برجام پروژه مشترک کاری آمریکا و اروپا علیه کشور ماست و در این‌ تقسیم کار یکی فریاد می‌زند و دیگری جلوگیری از توسعه موشکی ما را دنبال می‌کند.

مصلحی با اشاره به تلاش دشمن جهت ایجاد نارضایتی در مردم گفت: هزاران دستگاه خودروی قاچاق در شرایط تحریم وارد کشور شده است در حالی‌ که دولت می‌بایست منابع ارزی خود  را برای واردات مواد اولیه به کار بندد.

وزیر سابق اطلاعات برنامه‌ریزی گروه کشورهای ۱+۵ برای عدم برگشت‌پذیری فعالیت‌های هسته‌ای ما را از برنامه‌های آن‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و گفت: البته این اقدام دشمنان با درایت و هوشیاری رهبری کنترل شده است.

مصلحی با بیان اینکه قدرت جعلی آمریکایی‌ها در حال فروپاشی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما با ایجاد جنگ روانی فضای مطالبه‌گری از دولت را به سمت رهبری انقلاب جهت‌دهی و هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون مقاله در آمریکا در مورد خطر فروپاشی این کشور منتشر شده است اظهار داشت: در این مقالات پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان از جمله دلایل این فروپاشی ذکر شده است.

منبع/تسنیم