به گزارش صفیر گیلان/ سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در مراسم یادواره ۱۲۹ شهید والامقام بخش چابکسر در مسجد بازار این بخش اظهار کرد: انقلاب و امام(ره) تمام برنامه‌های استکبار را برای غارت و چپاول ثروت منطقه به‌هم ریخت. وی انقلاب اسلامی را مدافع تمام مظلومان و مسلمانان جهان خواند و افزود: استکبار در دوران […]

به گزارش صفیر گیلان/ سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در مراسم یادواره ۱۲۹ شهید والامقام بخش چابکسر در مسجد بازار این بخش اظهار کرد: انقلاب و امام(ره) تمام برنامه‌های استکبار را برای غارت و چپاول ثروت منطقه به‌هم ریخت.

وی انقلاب اسلامی را مدافع تمام مظلومان و مسلمانان جهان خواند و افزود: استکبار در دوران هشت سال دفاع مقدس برای تجاوز به خاک کشورمان مدافع صدام بود و امروز نیروهای قوی و آماده کشورمان با تمام توان ایستاده‌اند و اجازه تجاوز به آنها را نمی‌دهند.
فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین ملت‌های مسلمان بوده و با فریب جوانان برخی از کشورهای مسلمان با کمک دولتمردان سرسپرده در مقابل نیروهای مقاومت قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای سپاه هر جا که لازم باشد مقابل استکبار می‌ایستد و مبارزه می‌کند، گفت: نیروهای ما که دکترین امام راحل را پذیرفتند در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و … برای دفاع از مظلومان عالم برخاستند.
میرحیدری مسؤولیت همه برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را سنگین خواند و افزود: شهدا از جان عزیزشان گذشتند تا ما آرامش داشته باشیم و پرچم انقلاب، اسلام و ولایت حفظ شود.
وی اضافه کرد: امروز نظام استکباری وفاق دیروز را ندارد و به برکت اسلام بین صفوف آنها تزلزل ایجاد شده است.
این مسؤول به تقویت وحدت در جامعه تأکید کرد و افزود: نباید بازی‌های سیاسی و خواسته‌های شخصی موجب کمرنگ شدن خون شهدا و تزلزل اذهان جوانان شود.
وی با تصریح بر اینکه همه باید پشت ولایت قرار گرفته و آنچه نظر ایشان است را عملی کنیم، خاطرنشان کرد: مسیر شهدا و امام(ره) و کسانی که در این راه شکاف ایجاد می‌کنند دنبال مقاصد دشمنان هستند.
میرحیدری در ادامه سخنانش حفظ دین اسلام، انقلاب و امام(ره) را وصیت شهدا خواند و گفت: شهدا افراد شاخص بین مردم بودند.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره جهاد کبیر اشاره کرد و افزود: دشمنان بین جامعه روزنه‌های جدیدی پیدا کردند تا بتوانند با ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن جامعه و جوانان به مقاصد شوم خود برسند.
وی با بیان اینکه اگر هر مسؤولی بخواهد با استکبار همکاری کند به خون شهدا خیانت کرده است، یادآور شد: امروز با رشادت رزمندگان اسلام و محوریت سپاه آخرین سنگرهای دشمنان تسخیر می‌شود و اگر می‌خواهیم این انقلاب را به ثمر برسانیم باید محکم بایستیم.
میرحیدری مراقبت از نفوذ دشمن در ارکان جامعه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هر کس امروز وحدت جامعه را به‌هم بزند عامل دشمن بوده و به برکت خون شهدا و دین‌مداری مردم محکم مقابل استکبار ایستاده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه امنیت کشور به برکت خون شهدا زبانزد خاص و عام است، گفت: نباید غفلت کنیم و اجازه ندهیم تا جوانان ما را بگیرند و باید هر آنچه در توان داریم برای افزایش امید در دل جوانان و جامعه تلاش کنیم.
فرمانده انتظامی گیلان، وضعیت امنیت در استان را مطلوب خواند و یادآور شد: تمام مسؤولان و دستگاه‌ها باید با وحدت رویه و همه توان خود برای دفاع از ناموس و دین ما تلاش کنند.فارس