به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ در جمع نیکوکاران،  پرسنل و مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با قدردانی از تلا‌های مجموعه‌ی خدمتگذاران به مددجویان این آسایشگاه افزود: در مقابل هرسختی که برای خدمت به این عزیزان متحمل می شوید اجر و ثواب وجود دارد. وی کمک به همنوعان […]

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ در جمع نیکوکاران،  پرسنل و مددجویان آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با قدردانی از تلا‌های مجموعه‌ی خدمتگذاران به مددجویان این آسایشگاه افزود: در مقابل هرسختی که برای خدمت به این عزیزان متحمل می شوید اجر و ثواب وجود دارد.

وی کمک به همنوعان در هر رابطه‌ی اجتماعی را مایه‌ی پیشرفت جامعه و جلوگیری از هرگونه مواجهه با مشکلات دانست و اظهار داشت: پرودگار متعال عطوفت خود را در مواهب طبیعی به سرزمین گیلان ارزانی داشته و برای قدردانی از این نعمت‌ها باید محبت‌ها را در رفتار با یکدیگر نشر دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بدبینی در رفتارها، طرفین را متضرر می کند گفت: رفتار صحیح و پسندیده به صورت متقابل، باعث منافع بسیار در سطح اجتماع می شود.

وی خدمات خیران و نوع رفتار آنان با مددجویان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بی شک با اقدامات خیرخواهانه، آبرو و اعتباری که در جامعه بدست می آوریم بیش از آن چیزی است که صرف کرده ایم و این نیاز امروز جامعه‌ی ماست.

استاندار گیلان بر ضرورت گسترش و ترویج عطوفت، مهر و محبت در بین گیلانیان تأکید کرد و اظهار داشت: این اقدام باعث افزایش نشاط و شادمانی در میان مردم جامعه بویژه گیلانیان می شود.

وی تصریح کرد: از افرادی که نقش تأثیرگذاری در موضوعات مختلف اجتماعی دارند می خواهم که در ترویج رفتار صحیح نسبت به یکدیگر و حفظ حرمت ها تلاش مضاعف کنند.

دکتر سالاری در ادامه‌ی حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با حضور در بخش های مختلف این مجموعه با اهداء شاخه گل از مددجویان دلجویی کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور بر سر مزار میرزاکوچک جنگلی با قرائت فاتحه به سردار سرافراز مبارزه با استعمار ادای احترام کرد.

استاندار گیلان در ادامه با حضور در گلزار شهدای شهر رشت به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعین از حرم ادای احترام کرد و به خانواده ی معظم شهدا سال جدید را تبریک گفت.