به گزارش صفیر گیلان، دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت :در زمینه کاهش آماربیکاری در گیلان به موفقیت هایی رسیدیم اما  تلاش ها در زمینه‌ی اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود. دکتر نجفی همچنین کاهش آسیب‌های […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان، دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت :در زمینه کاهش آماربیکاری در گیلان به موفقیت هایی رسیدیم اما  تلاش ها در زمینه‌ی اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود.

دکتر نجفی همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم عنوان کرد و گفت : در این بخش هم باید فعال بود.

وی افزایش دیدارهای عمومی و مردمی فرمانداران را نیز خاطر نشان کرد و گفت : سرکشی از روستاها را افزایش دهید و زمینه‌ی حضور معاونین استاندار و مدیران کل را برای حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها بیشتر فراهم کنید.

IMG_2751

وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان گفت : پس از ماه مبارک رمضان ورود گردشگران به گیلان افزایش می‌یابد و فرمانداران تمهیدات لازم را در شهرستان‌ها در نظر بگیرند.

دکتر نجفی گفت : در آماده کردن استان طرح ساماندهی سواحل را باید بسیار فعال کنید.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل کارنامه‌ای که ارائه شد باردیگر به دولت تدبیر و امید رأی اعتماد دادند و این رأی بیشتر از دوره‌ی گذشته بود گفت : این موفقیت مسئولیت ما را سنگین تر می کند و  اعتماد دوباره  مردم را باید با کار و تلاش بیشتر پاسخ داد .

IMG_2757

 استاندار گیلان ادامه داد : همه باید کمک کنیم تا دولت دوازدهم در ۴ سال آینده نیز کارنامه‌ی درخشان داشته باشد.

وی تأکید کرد : ما مسئولیم تا مطالبات مردم را پاسخ دهیم.