صفیر گیلان؛آریامن قویدل  گفت:موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید دانشجو پذیرش می‌کند. وی با بیان اینکه در مقطع کاردانی این موسسه در رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران و معماری دانشجو پذیرش می‌کند افزود: در مقطع کارشناسی نیز این موسسه در رشته‌های مهندسی عمران، […]

 

صفیر گیلان؛آریامن قویدل  گفت:موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید دانشجو پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه در مقطع کاردانی این موسسه در رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران و معماری دانشجو پذیرش می‌کند افزود: در مقطع کارشناسی نیز این موسسه در رشته‌های مهندسی عمران، کامپیوتر، نقشه‌برداری، حقوق، مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی دانشجو پذیرش می‌کند.

سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت زمان ثبت‌نام جهت پذیرش را از ۱۵ تا ۲۴ مرداد سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی WWW.SANJESH.ORG  و WWW.JDRASHT.AC.IR  مراجعه کنند.

قویدل از مزایا و امکانات برای دانشجویان علاقمندان به تحصیل را اعطای تخفیف شهریه به دانشجویان برتر هر رشته و امکان تقسیط شهریه مطابق آیین‌نامه در هر ترم عنوان کرد.