به گزارش صفیر گیلان؛یونس محمودی فرماندار املش به مناسبت روز پرستار از بیمارستان  مرحوم نیکو کار املش بازدید و از پرستاران این بیمارستان تقدیر و سپس در آئین بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی در این  شهرستان  حضور پیدا کرد. امروز در شهرستان املش  فاز اول ساختمان جهاد کشاورزی ، افتتاح طرح […]

به گزارش صفیر گیلان؛یونس محمودی فرماندار املش به مناسبت روز پرستار از بیمارستان  مرحوم نیکو کار املش بازدید و از پرستاران این بیمارستان تقدیر و سپس در آئین بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی در این  شهرستان  حضور پیدا کرد.

امروز در شهرستان املش  فاز اول ساختمان جهاد کشاورزی ، افتتاح طرح عمرانی محوطه دانشگاه پیام نور واحد املش ، افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ، بهره برداری از طرح لاینینگ بطول ۳۰۰ متر و صدور اسناد روستایی در روستای کرف محله از توابع بخش مرکزی ، از جمله افتتاحیه های شهرستان املش بود.

فرماندار املش در مراسم اهدای اسناد روستایی روستای کرف محله ، ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارکه فجر به مردم و اهالی خونگرم این روستا ، با دفاع از برجام گفت : برجام یکی از بزرگترین دستاوردهای دستگاه دیپلماسی نظام بود.

نماینده عالی دولت درشهرستان با اشاره به برخی مخالفتها با برجام افزود: آنانکه میدانند و خود را به ندانستن میزنند ضمن مطالعالعه دقیق تر برجام کمی تفکر و تعمق نمایند.

محمودی با اشاره به عدم فروش نفت از سوی ایران در سالهای تحریم گفت : یادمان نرفته است که نفت مان را به ثمن بخث هم نمی خریدند در حالیکه برجام باعث شد اکنون حدود ۳ میلیون بشکه نفت در روز به جهان صادر میکنیم !

محمودی تصریح کرد : وظیفه کارگزاران نظام تفهیم برجام برای مردم است.
همچنین امروز فرماندار املش از بیمارستان مرحوم نیکو کار املش به مناسبت روز پرستار رفت و ضمن تبریک این روز به زحمت کشان خدوم پرستار  امیدوار شد تا  پرستاران  و جایگاهشان برای مردم  تبیین شود.

 

photo_2017-02-04_11-03-51 photo_2017-02-04_11-03-46 photo_2017-02-04_11-03-56 photo_2017-02-04_11-04-05