به گزارش صفیر گیلان ؛اشکان گوهری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی شیرکوه شهرستان رودبار به طول ۴.۲ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۶۳۰۰ میلیون ریال و با حضور اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان ،  فرماندار رودبار  و سایر مسئولین محلی خبر داد. همچنین […]

به گزارش صفیر گیلان ؛اشکان گوهری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی شیرکوه شهرستان رودبار به طول ۴.۲ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۶۳۰۰ میلیون ریال و با حضور اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان ،  فرماندار رودبار  و سایر مسئولین محلی خبر داد.

همچنین محمد حسین عزمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه عملیات آسفالت روستای تمچال شهرستان آستانه اشرفیه به طول دو کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۳۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید افزود: با اجرای این پروژه بیش از ۵۳۴ خانوار از نعمت آسفالت بهره مند شدند.

عزمی همچنین به روکش آسفالت روستاهای زارم کلایه و سوخته کوه اشاره کرد و گفت : روکش آسفالت روستای زارم کلایه به طول ۳.۳ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر  ۵۰۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت روستای سوخته کوه به طول ۳.۲ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۴۸۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان تصریح کرد : با روکش آسفالت این دو راه روستایی ، تعداد خانوار بهره مند از نعمت آسفالت به  بیش از ۲۴۰۳ خانوار رسید.

 

اشکان گوهری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رودبار از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی شیرکوه شهرستان رودبار به طول ۴.۲ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۶۳۰۰ میلیون ریال و با حضور اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان ،  فرماندار رودبار  و سایر مسئولین محلی خبر داد.