به گزارش صفیرگیلان،محمدرضا محسنی در نشست ستاد گرامیداشت بیست و نهمین سالگشت ارتحال حضرت امام(ره) با اشاره به این‌که اندیشه‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی باید همواره تبیین و به نسل‌های بعدی منتقل شود گفت: پمپاژ یاس و ناامیدی و ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم و حاکمیت از اهداف دشمنان کشورمان است و مسئولین فرهنگی کشور، استان […]

به گزارش صفیرگیلان،محمدرضا محسنی در نشست ستاد گرامیداشت بیست و نهمین سالگشت ارتحال حضرت امام(ره) با اشاره به این‌که اندیشه‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی باید همواره تبیین و به نسل‌های بعدی منتقل شود گفت: پمپاژ یاس و ناامیدی و ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم و حاکمیت از اهداف دشمنان کشورمان است و مسئولین فرهنگی کشور، استان و شهرستان برای مقابله با آن باید از ابزار جدید و افکاری نو بهره‌گیری نمایند .

فرماندار شفت با بیان اینکه برجام تصمیم حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی بوده است و اقدام آمریکا در خروج از این توافق نقض قوانین بین‌المللی است، افزود:یکی از  دستاورد برجام اثبات بدعهدی آمریکا در عرصه بین الملل، برای همه دولت‌ها و ملت‌ها است .

محسنی با اشاره به اینکه ترامپ در اقدامی قابل تامل از یک سو تشدید تحریم‌ها بر ایران را دنبال می‌کند و از سوی دیگر سخن از مذاکره با کره شمالی سر می‌دهد،گفت:دولت آمریکا بدون هیچ‌گونه توجیه قانونی از برجام که حاصل ۱۲ سال مذاکرات فشرده بین‌المللی بود؛خارج شد و این نشان‌دهنده  شخصیت متزلزل رییس جمهور ایالات متحده است .

وی ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی را بزرگترین توطئه دشمن برشمرد و ادامه داد: مهمترین وظیفه مسئولین در این باره کار و تلاش جهادی است .

فرماندار شفت یادآور شد:رفتار مدیران و مجموعه تحت مدیریت آنها باید با ارباب رجوع محترمانه باشد .

وی با بیان این‌که مسوولین ذیربط شهرستانی باید برنامه‌های خود برای گرامیداشت ارتحال امام و سالروز آزادسازی خرمشهر را تا ۷۲ ساعت دیگر به فرمانداری منعکس نمایند،گفت:ستاد فرعی گرامیداشت این مراسم در بخشداری‌های مرکزی و احمدسرگوراب تشکیل شود.

محسنی در پایان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی افزود:دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان شفت در صورت نیاز باید کالاهای داخلی را مورد توجه قرار دهند.